掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

【聽日就係喇│唔好再游到嘔】方力申挑戰環島游前夕 開live為爸爸落水探路 __,方力申,

聽日(5/11)就係方力申為慈善正式挑戰嘅「45公里香港環島泳」,籌款目標係450萬。為咗呢個項目,曾經係游泳港隊健將嘅佢,係練習時都頂唔順,喺海中心 ...




聽日(5/11)就係方力申為慈善正式挑戰嘅「45公里香港環島泳」,籌款目標係450萬。為咗呢個項目,曾經係游泳港隊健將嘅佢,係練習時都頂唔順,喺海中心游到嘔、脫水、頭暈。

而今次佢唔係孤軍作戰,事閞爸爸方毓仁同弟弟方圓明會加入,陪佢游最後一段,方氏三父子一齊為善事出力!

呢個孝順仔,為參予爸爸做足安全準備,今日佢就落場搵爸爸視察最後500米環境,同埋預計完成時間,佢一邊做live一邊探路:「我首先要做兩樣嘢,一就係要幫我老豆睇下,五百米最遠去到邊,第二游返嚟呢度(岸),就想望下嗰邊(指住遠處燈塔位),睇下路程。」做足準備,希望三父子參予嘅慈善環島游順利完成,不枉佢連月嘅艱苦練習。

-----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!