掃呢頁CODE去手機

2019年11月25日 星期一

網友寸何君堯變「何已完」 柳俊江:我好少對人mean __,何君堯,柳俊江,

 (資料圖片/IG圖片)
持續的社會運動中,何君堯行為成為巿民心目中的「過街老鼠」,這次慘敗,大快人心,7.21當日曾入元朗救人的柳俊江今日在IG貼出何君堯照片,並寫上:「何已 ...






持續的社會運動中,何君堯行為成為巿民心目中的「過街老鼠」,這次慘敗,大快人心,7.21當日曾入元朗救人的柳俊江今日在IG貼出何君堯照片,並寫上:「何已完」。網民留言:「畀人拮埋刀仔都輸,冇咗學位,墳(指其父母)又畀人拆埋,而家連議員都冇得做,佢好傷心。」柳俊江即答:「你唔講都唔記得,佢個2cm傷口。」網民指柳俊江夠mean,柳俊江說:「我好少對人mean,要好乞人憎先會出擊。」



(資料圖片/IG圖片) 何君堯落敗區選,大快人心。 (資料圖片) 何君堯落敗區選,大快人心。 (資料圖片)
柳俊江夫婦有參加過反修例遊行。 (IG圖片)

柳俊江夫婦有參加過反修例遊行。 (IG圖片)
柳俊江揶揄何君堯做「何已完」。(IG截圖)

柳俊江揶揄何君堯做「何已完」。(IG截圖)

鍾意就快D Share啦!