網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月8日 星期五

頻NG食咗半包煙 楊柳青拍到想嘔聲沙 __,楊柳青,

楊柳青性感完做回打女,仲首次嘗試拍揸槍戲。
頻NG食咗半包煙楊柳青拍到想嘔聲沙楊柳青性感完做回打女,仲首次嘗試拍揸槍戲。楊柳青最近在無線劇集《解決師》飾演性感俏秘書,但在新片《催眠.裁決》中,她 ...




頻NG食咗半包煙 楊柳青拍到想嘔聲沙

楊柳青性感完做回打女,仲首次嘗試拍揸槍戲。

楊柳青最近在無線劇集《解決師》飾演性感俏秘書,但在新片《催眠.裁決》中,她則收起媚態,扮演職業殺手,除有埋身肉搏武打戲份外,更有不少槍戰鏡頭,十足女中豪傑。

動作戲對楊柳青來說是駕輕就熟,但論到拍攝槍戰,她卻是首次嘗試。她說:「成日都忍唔住眨眼,唔識點揸槍,好彩遇到今次動作導演錢嘉樂,我同佢第一次合作,喺佢身上獲益良多,佢唔單止教我點揸槍,仲教我好多拍動作戲技巧。」

楊柳青直言跟錢嘉樂合作後,即封對方為偶像,期待可以再度合作,「平時見佢演嘅角色好搞笑,但佢一去到片場就會好認真,佢仲分享咗好多做動作演員嘅經驗畀我,以前我NG會覺得尷尬,怕影響到其他演員,係佢同我講動作演員唔應該怕NG。」

楊柳青多得錢嘉樂指教,封對方為偶像。

楊柳青多得錢嘉樂指教,封對方為偶像。

楊柳青續說今次拍攝,雖然沒有被動作戲難倒,卻被一場「食煙」考起,搞到頻頻NG。她說:「平時我係唔食煙,今次第一次要拍食煙鏡頭,可能出嚟效果唔夠型,所以頻頻NG,一個簡單食煙鏡頭,一食就食咗半包煙,唔慣煙味,邊拍邊想嘔,拍完呢場戲,聲都沙埋。」認真大犧牲。

問到除了打之外,還想演甚麼角色?楊柳青笑言不敢貪心,想繼續從武打方面讓觀眾認識她,說:「希望可以楊盼盼、楊紫瓊、楊麗菁後,提起武打女星,大家會叫得出楊柳青。」




鍾意就快D Share啦!