網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月11日 星期一

趙雅芝:趙雅芝生日P 「元祖新聞之花」驚喜現身 __,趙雅芝,

仲認唔認得?過幾日就係藝人趙雅芝嘅生日,一班好友提早喺跑馬地幫佢搞咗個生日會,當中包括劉培基、徐小鳳、粵劇名伶白雪仙等,見趙雅芝美艷如昔,完全睇唔出已 ...




仲認唔認得?


過幾日就係藝人趙雅芝嘅生日,一班好友提早喺跑馬地幫佢搞咗個生日會,當中包括劉培基、徐小鳳、粵劇名伶白雪仙等,見趙雅芝美艷如昔,完全睇唔出已經年過六十,而係眾多賓客中,當中仲有一位好耐冇見嘅人物,佢就係有「元祖新聞之花」之稱的第一代無綫新聞主持葉雅媛!


葉雅媛畢業於香港中文大學的新聞系,加入無綫新聞成為一名實習記者,之後做咗《六點半新聞報道》及《新聞透視》的主持,成為香港新聞報道首位女主播,喺無綫工作七年後離職,之後曾在有線新聞出任記者及主播一職。當時作為首位女主播備受注目,更曾引嚟不少狂蜂浪碟,更有粉絲手持玫瑰花到電視台等佢放工。最後佢同著名建築師徐憲輝成婚並育有一子一女,有指至2012年二人關係破裂,結束超過二十年的婚姻回復單身。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!