網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月10日 星期日

富康花園居民喝退POPO 報警男遭私了 __,POPO,警察,

波衫男聲稱睡眠受影響要報警,有保安員安慰勸止。鄭文輝攝
波衫男聲稱睡眠受影響要報警,有保安員安慰勸止。鄭文輝攝男子遭私了頭破血流,急救員為他包紮。USP社媒圖片防暴警被寸怒趕記者稍後防暴警員接報到場,替傷者 ...






男子遭私了頭破血流,急救員為他包紮。USP社媒圖片 男子遭私了頭破血流,急救員為他包紮。USP社媒圖片

防暴警被寸怒趕記者

稍後防暴警員接報到場,替傷者初步治理,再由救護車送院治理。警方其後拘捕一名29歲黃姓女子及一名58歲陳姓男子,兩人涉傷人,案件交由將軍澳警區反三合會行動組跟進。

防暴警其後驅散人群時,其中一名身穿紅色T恤的警員突指罵記者:「你有第五權、第六權都冇用,𠵱家有人俾人打你哋都唔幫手,喺度食花生,全部都係幫兇嚟嘅,真記者唔會見到人俾人打唔阻止 。」有記者不值反駁:「點阻止呀,我都阻止唔到你哋警察亂打人」數名防暴警聞訊大怒,即以恐嚇語氣指:「你講咩啊?你係唔係真記者?」並以設立封鎖線為由,驅趕記者離開。

■記者鄭文輝




鍾意就快D Share啦!