掃呢頁CODE去手機

2019年11月24日 星期日

陳小春:極速刪Post 陳小春上載選票相疑觸犯法例 __,陳小春,

陳小春今次…今日係新一屆區議會選舉投票日,歌手陳小春亦有去投票,之後佢忽然喺微博上載在票站內影嘅選票及投票印章照片,而選舉事務處指明未獲授權人士不得在 ...




陳小春今次…


今日係新一屆區議會選舉投票日,歌手陳小春亦有去投票,之後佢忽然喺微博上載在票站內影嘅選票及投票印章照片,而選舉事務處指明未獲授權人士不得在投票站內使用手提電話或任何其他器材進行電子通訊、拍照、拍攝影片、錄影或錄音,陳小春疑觸犯法例。事後,陳小春已即時刪Post。


---------------
立即參加「賞您睇」:https://tinyurl.com/y2e6pmwk
Click下面粒掣,儲on.cc coins!機票、家電、超市禮券、過萬份獎品等緊你。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!