網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年11月22日 星期五

古仔Sammi拍片力撐 李珊珊分享抗驚恐症故事:有得醫 __,Sammi,古仔,古天樂,李珊珊,林珊珊,鄭秀文,

李珊珊行出來告知大家情緒病有得醫,也希望有相同遭遇的朋友都出來分享他們的故事。
古仔Sammi拍片力撐李珊珊分享抗驚恐症故事:有得醫李珊珊行出來告知大家情緒病有得醫,也希望有相同遭遇的朋友都出來分享他們的故事。42歲前4料港姐冠軍 ...




古仔Sammi拍片力撐 李珊珊分享抗驚恐症故事:有得醫



李珊珊行出來告知大家情緒病有得醫,也希望有相同遭遇的朋友都出來分享他們的故事。

42歲前4料港姐冠軍李珊珊退隱7年,自今年2月她站出來,現身慈善音樂會在台上分享這些年的抗病歷情後,最近她再為精神健康基金會拍片,以手寫紙牌告訴大家她抗驚恐症經歷,並獲多位圈中好友:林保怡、古天樂、何超蓮、甘比、崔嘉寶、鄭秀文(Sammi)拍片支持!

珊珊在片中「說」:「我係李珊珊,I have a story to tell…2017年,我身處醫院,當時因為種種原因 ,第⼀次出現非常激烈嘅病徵,發熱、標冷汗、全身冇力、呼吸困難,不停地掙扎,直至眼前⼀黑, 嗰種令人窒息嘅感覺,我直頭覺得係瀕死邊緣。經過唔同嘅檢測,專科醫生都搵唔到病因,病徵持續出現,每日都徘徊地獄又折返⼈間,兜過唔少冤枉路,做過唔少測試,都係搵唔到病因。

「直至有⼀日…經轉介去見劉英傑醫生,我先知道,個病係叫驚恐症,幸好劉醫⽣說教曉咗我,情緒病其實同傷風感冒⼀樣,有得醫。我開始向信得過嘅朋友分享,輕描淡寫地透露我嘅狀況,就好似患咗傷風感冒⼀樣,No big deal。然後,我就只係做兩件事,準時覆診,準時食藥,加上好友們嘅關心同不離不棄,病情慢慢好轉,驚恐症嘅症狀無再發生,瀕死邊緣嘅感覺無再出現,我就知道,我嘅情況受到控制。

「而家睇返轉頭,慶幸當初堅持搵病嘅根源,知道問題根源先可以搵啱解決方法。情緒病其實同普通病無分別,搵啱醫生食啱藥,病就自然會好。我選擇行出嚟同大家講我嘅故事,係希望有相同遭遇嘅朋友,又或者你身邊有相同遭遇嘅朋友,都可以分享佢哋嘅故事。」

Sammi等人齊為珊珊和病患者加油。

Sammi等人齊為珊珊和病患者加油。

林保怡、古天樂、何超蓮、甘比、崔嘉寶、鄭秀文亦拿起紙牌,兼開聲鼓勵:「珊珊加油,你哋都要加油」,並逐一有話跟大家說。古仔:「我希望更多人支持情緒病患者」;何超蓮:「企出嚟,分享復元故事」;崔嘉寶:「情緒病,要向淺中醫」;林保怡:「將情緒問題講出嚟,俾(畀)人幫吓你」;甘比:「我希望更多人認識情緒病」;鄭秀文:「對情緒病零歧視,零標籤」。

古天樂

古天樂
何超蓮

何超蓮
崔嘉寶

崔嘉寶
林保怡

林保怡
甘比

甘比
鄭秀文

鄭秀文

鍾意就快D Share啦!