掃呢頁CODE去手機

2019年11月10日 星期日

【伯恩山犬壽命短】艾威盼為愛犬Sashimi搵伴侶傳宗接代:生出嚟叫Sushi、Wasabi __,艾威,

今次主角,是艾威所養的一隻伯恩山犬,名叫Sashimi,雄性,兩歲有多。在養Sashimi之前,艾威本來打算養兩隻伯恩山犬的,一男一女有個伴又可以為牠 ...






今次主角,是艾威所養的一隻伯恩山犬,名叫Sashimi,雄性,兩歲有多。

在養Sashimi之前,艾威本來打算養兩隻伯恩山犬的,一男一女有個伴又可以為牠們傳宗接代,連名字都一早想好,一隻是Sashimi,另一隻是Sushi,讓人一聽名字就知牠們是一對的。不過,艾威最後打消了這個念頭,他解釋:「Sashimi係我朋友幫手搵返嚟,點知搵咗一隻返嚟之後先發覺……嘩,頂唔順!非常之充滿活力,唔知點搞至好。咁就死喇,一隻都可能搞唔掂。於是乎養住一隻先,可能遲啲先有隻Sushi啦。不過,而家養咗兩年幾就暫時……Sushi可能未必係佢女朋友,可能係佢囝囝喇,第時生一隻可能叫Sushi,跟住再生一隻叫Wasabi,跟住就Toro。」

Sashimi走在街上不時被讚「靚仔」,好像發哥出巡般不時被集郵,想要認識女朋友兼生兒育女,其實難度不大,艾威說有狗女很喜歡Sashimi的,況且Sashimi又會主動撩其他狗女,特別是已有男朋友的狗女:「嗰次去朋友屋企,十幾隻全部狗女,有一隻情深款款成日望住佢,佢總係唔理人哋。然後另一隻後生啲,佢就成日昅住人哋想撩人玩。佢鍾意撩人哋女朋友,如果有一男一女嘅狗,公嗰隻多數唔鍾意佢,佢可能靚仔呀。通常一男一女,公嘅會兇佢,母嘅會叫隻公唔好兇佢咁樣。」

按理說,Sashimi要找到伴侶生一窩小狗不難,但主人艾威較為傾向「門當戶對」,即希望能誕下純種伯恩山:「如果唔生隻同佢一模一樣好似好怪,因為係為咗紀念佢吖嘛。」比起貴婦犬、柴犬、金毛尋回犬等等,伯恩山犬在香港好像不算常見。慶幸的是,Sashimi活動範圍內就曾出現過雌性的伯恩山,艾威說:「佢試過有個女朋友,喺過兩間屋,後尾搬咗去澳洲……」還有一隻雌性伯恩山名叫毛毛,可惜毛毛很怕Sashimi,十劃想有一撇都難。「嗰隻好搞笑,好驚Sashimi。試過有次喺一間寵物美容店,職員同我講咁啱又有隻伯恩山嚟咗,原來就係毛毛。我話我帶埋Sashimi嚟,毛毛一聽到Sashimi嘅名,即刻調頭走咗去呀!」艾威笑說。

換言之,Sashimi仍是單身狗一隻,學艾威話齋:「順其自然啦,緣份到自然有。」又或者,如果大家對伯恩山有興趣,不妨考慮跟Sashimi做個朋友交流一下(特別是女的)。艾威說不難養的:

「(性格。)非常之善良,就算有人欺負佢,佢都唔會好兇惡。如果人哋惡,佢會退。

(難打理、易有皮膚病?)皮膚病通常因為濕,畀佢保持乾爽就OK。我屋企都要開冷氣,但用比較慳電冷氣機,咁電費就唔係啲咩負擔。其實佢啲毛睇落好似好多,但佢比起其他狗幾浸毛,佢唔係,佢得一浸但其實好短下。

(伯恩山壽命短?)上網search你會有少少擔心,好似寫只有6至8歲,但我唔相信,我覺得應該悉心照顧同埋令佢日日都開心,應該唔只咁短壽命嘅。

(需要注意事項。)最主要有空間畀佢活動,其他都唔係太難打理;拖大狗出街一定要全神貫注喺佢度,有啲咩未發生之前你要預防,比如離遠有隻狗嚟到,你要拖實佢勒實佢喇,或者控制住佢唔好亂嚟,唔好拖住佢又走去四圍望。」

採訪:Ethan

攝錄:黃志明 -----------------------------

【2019 區議會專題】

最齊全區議會入閘名單 互動民調

11.24 用選票重奪區議會

-----------------------------

【升級壹會員登記站 為你解疑難!】

沙田、旺角、荃灣、觀塘、銅鑼灣5區為你服務

詳情地址


鍾意就快D Share啦!