掃呢頁CODE去手機

2019年11月4日 星期一

【出道十周年】首爾台北曼谷都有份 鄭容和一退伍即開Show __,鄭容和,

鄭容和尋日朝早先退伍,夜晚即去做Gym以示回歸的決心。
【出道十周年】首爾台北曼谷都有份鄭容和一退伍即開Show鄭容和尋日朝早先退伍,夜晚即去做Gym以示回歸的決心。剛退伍的鄭容和對回歸非常積極,今日凌晨喺 ...


【出道十周年】首爾台北曼谷都有份 鄭容和一退伍即開Show

鄭容和尋日朝早先退伍,夜晚即去做Gym以示回歸的決心。

剛退伍的鄭容和對回歸非常積極,今日凌晨喺ig上載做Gym相後,今日其經理人公司就公佈鄭容和將於 12 月 7及8 日,在首爾的高麗大學化汀體育館舉行個人演唱會《2019 JUNG YONG HWA LIVE “STILL 622” in Seoul》,重點係演唱會以首爾為起點,之後會再去曼谷、台北及馬尼拉等地方開Show。

今日鄭容和的經理人公司宣佈為他開個人演唱會。
今日鄭容和的經理人公司宣佈為他開個人演唱會。

另外,鄭容和於09年憑電視劇《原來是美男》出道,今年啱啱好出道十周年,據知退伍後有多部電視劇向他發出演出邀請,相信鄭容和好快就全面回歸。




鍾意就快D Share啦!