掃呢頁CODE去手機

2019年11月3日 星期日

政Whats噏:政Whats噏:梁志祥批黃之鋒講嘢醜陋 學政治需要有包容 __,黃之鋒,

梁志祥(圖)批評黃之鋒講嘢醜陋,需要有多啲包容。(陳嘉順攝)通常前輩都會講多兩句寄語後輩,以免佢哋撞板。建制派嘅立法會議員梁志祥今日(3日)喺一個論壇 ...


梁志祥(圖)批評黃之鋒講嘢醜陋,需要有多啲包容。(陳嘉順攝)


通常前輩都會講多兩句寄語後輩,以免佢哋撞板。建制派嘅立法會議員梁志祥今日(3日)喺一個論壇上,就批評同場嘅香港眾志秘書長黃之鋒講嘢醜陋,需要有多啲包容。黃之鋒雖然年紀輕輕,但從政都有一段日子,唔知佢又聽唔聽得入耳呢?


元朗西鐵站喺7月21日發生無差別白衣人襲擊事件,黃之鋒喺論壇上提到近月警方暴力問題,就正正提起7.21事件,仲話政府同埋與白衣人有密切關係嘅梁志祥有需要負責任。梁志祥聞言,就話黃之鋒從政唔係好長嘅時間,不過講嘢真係好醜陋,仲解釋話自己已經公開譴責過暴力。


黃之鋒隨即反駁,話梁志祥喺區議會上反對成立獨立調查委員會調查事件,之後兩人發言仲疊晒聲,期間梁話「你年輕人學政治呢,需要有包容,你連依啲包容都唔做,算乜嘢參政啊」,黃就回話「我冇你咁識得包容啲白衣人囉」。


其後,主持人都有要求黃之鋒澄清一下梁志祥同白衣人嘅關係,黃就話元朗區議會多次有討論過7.21事件,而梁都有作出多番陳述同埋表明譴責某一方,但就冇清楚交代係咪同意做獨立調查委員會徹查事件。梁聞言即刻反駁,話區議會已有動議,要求政府就事件成立調查委員會,更稱「你(黃之鋒)夾硬屈我啫」。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!