掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

糖妹:「糖兄妹」合體迎10周年 黃山怡孭起成頭家 __,糖妹,

糖兄妹分開後各自成長,以更成熟的面貌迎接10周年。「糖妹」黃山怡於2010年與「糖兄」潘雲峰組成糖兄妹出道,2014年開始分開發展,相隔5年終再合體! ...




糖兄妹分開後各自成長,以更成熟的面貌迎接10周年。


「糖妹」黃山怡於2010年與「糖兄」潘雲峰組成糖兄妹出道,2014年開始分開發展,相隔5年終再合體!問到感覺跟以前有何不同?糖妹說:「成熟咗好多!呢幾年一直有喺幕後合作, 例如廣告歌、電影配樂,累積經驗,我哋對自己嘅嘢有信心咗,夠薑講自己首歌真係好聽。近年至發覺原來自己對自己嘅肯定都幾緊要,唔一定要人哋肯定你,都要肯定咗自己先。」講到合體原因,她笑言因為明年出道10周年:「難得一個組合唔係結婚、唔係親生兄妹都一齊10年,值得慶祝,唔知能唔能夠搞到音樂會,但公司畀咗好多Budget我哋去拍MV 。」


學講嘢保住把聲


談及工作忙碌,又要拍節目及廣告等,可會少了時間在音樂方面?糖妹坦言一直有寫歌,不過由於工作忙,反而更注意保養嗓子:「好多人講嘢講沙把聲,我係其中一個,情緒到咗就不受控制,所以近排專登去學講嘢,學點用氣,同唱歌完全係兩個系統。(學成點? )好咗好多,起碼唔會講到聲都沙埋。」


問到是否豬籠入水?糖妹笑說:「咪畀晒我細佬,供佢讀書,終於捱到Last Year。」最近升呢租住南區豪宅的她,之前提過想買樓給家人,問儲到首期未?她說:「睇你買咩樓咋喎!我一 直有留意,畢竟依家係一家之主,投資呢方面唔急,量入為出。(諗住幾時買到樓?)我覺得差唔多㗎喇!有嘅話一定大事宣傳,總之買樓會將貨就價,冇諗住買新盤,而且周邊配套好重要,要適合兩位老人家。依家努力中,但都要睇細佬讀書讀成點,如果佢想讀Master就畀佢。」


服裝:agnès b.

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!