掃呢頁CODE去手機

2019年12月10日 星期二

方紹聰:16歲孖阿佘同場!方紹聰攞無綫「老人牌」 __,佘詩曼,方紹聰,無綫,阿佘,

唔講唔覺呀真係~無綫藝員方紹聰(奶仔)由訓練班做起,近年憑劇集《特技人》彈起,隨後《鐵探》的「發瘟」及《金宵大廈》的角色更令觀眾留下深刻印象。原來奶仔 ...




唔講唔覺呀真係~


無綫藝員方紹聰(奶仔)由訓練班做起,近年憑劇集《特技人》彈起,隨後《鐵探》的「發瘟」及《金宵大廈》的角色更令觀眾留下深刻印象。原來奶仔轉眼已效力無綫10年,近日更獲得10年服務金牌(老人牌),他說:「正所謂十年人事幾番新,不知不覺已經做咗10年,好多訓練班同學已經離開咗呢行,自己仲留到喺度都算係咁,之後都會繼續努力。」


奶仔又指16歲已經以臨時演員身份參與無綫劇集《西關大少》,當時更與佘詩曼同場,沒想到後來會加入無綫訓練班,成為一個正式的演員,還大讚:「阿佘真係好正😙!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!