網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月2日 星期一

岑麗香:進駐2千萬豪宅 岑麗香慳得就慳攻減價貨 __,岑麗香,

香香公主變慳慳公主~藝人岑麗香之前與男友強強(Joshua)在溫哥華拉埋天窗,Joshua為老婆來港發展事業,而香香今年3月誕下寶貝仔Jacob,一家 ...




香香公主變慳慳公主~


藝人岑麗香之前與男友強強(Joshua)在溫哥華拉埋天窗,Joshua為老婆來港發展事業,而香香今年3月誕下寶貝仔Jacob,一家三口幸福滿瀉。香香最近已為現時約8個月大的兒子鋪路入名校,舉家由將軍澳搬到位於干德道逾2,000萬元的豪宅!


左揀右揀慳荷包


向來慳家的香香進駐半山後開支隨時一闊三大,難怪慳得就慳,日前撇下兒子現身中環行街時,亦極為忍手!當日下午4時許,香香戴黑超遮掩素顏,穿長袖衫襯貼身牛仔褲,挽着手袋在該處商場行逛,途經名店亦只望一望就離開。她沿途邊行邊撳電話,行過一間平民化時裝店時,即被門外的減價牌「Sale」吸引,隨即入店選購,見她揀完飾物再睇秋冬服裝,不時睇價錢牌研究,但左揀右揀統統放下,改為轉攻100元有找的減價襯衣,未幾已買到心頭好!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!