掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

萬千星輝頒獎禮2019:C1:《萬千星輝》提名千嬅爭大滿貫 __,楊千嬅,

台慶頒獎禮公布各大獎項入圍名單,微電影影后的李施嬅與金像影后楊千嬅、惠英紅爭視后。台慶頒獎禮昨日公布各大獎項入圍名單,視后戰況空前激烈,金像影后楊千嬅 ...




台慶頒獎禮公布各大獎項入圍名單,微電影影后的李施嬅與金像影后楊千嬅、惠英紅爭視后。


台慶頒獎禮昨日公布各大獎項入圍名單,視后戰況空前激烈,金像影后楊千嬅、惠英紅「空降」爭獎,與曾於外地獲封微電影影后的李施嬅對決!千嬅於歌影曾奪大獎,若攞埋視后便成就大滿貫,李施嬅則大口氣希望《金宵大廈》攞晒所有獎,包括視后!


無綫《萬千星輝頒獎典禮2019》將於明年1月12日假將軍澳電視廣播城舉行,昨日率先公布候選名單!楊千嬅及李施嬅同獲三項提名,成為女藝人提名大贏家,其中千嬅以《多功能老婆》角逐「最佳女主角」、「最受歡迎電視女角色」及「最受歡迎電視歌曲」獎,如果成功奪得視后,將創下「大滿貫」攞齊歌、影、視大獎!她的主要對手惠英紅憑《鐵探》入圍爭獎,日前才於澳門《華鼎獎》憑該劇封視后,兩大影后一較高下,令選情增添刺激。


惠英紅想贏埋「最佳劇集」


千嬅昨日宣傳《多》劇時直言拍出戲癮,因角色與自己性格反差較大,問到會否想攞視后,她說:「冇諗!我有睇《鐵探》、《金宵大廈》同《解決師》,大家都好好。(睇好邊個?)唔識睇,大家戲種唔同。(自己有冇信心?)OK我稱職做番一個多功能老婆。(攞埋視后就歌影視大滿貫!)平常心,如果攞到『最佳劇集』更加好。」勁敵惠英紅氣勢相當強勁,身在內地拍攝節目的她受訪時表現興奮:「其實我喺無綫好多年,一啲成就都冇,幾傷我自尊心,有提名已經滿足!(想拎獎?)梗係想,但亦都想姜皓文、黃智賢同袁偉豪都攞,最好大滿貫攞埋『最佳劇集』」至於李施嬅入圍視后外,亦有份提名「最受歡迎電視女角色」及「最受歡迎電視拍檔」,被問到有否信心奪大獎時,她大口氣說:「我想攞晒!想《金宵大廈》喺任何提名都攞到獎!我都入行一段日子,今年似有機會攞,如果係就好圓滿。(有乜勁敵?)好多喎!全部都影后級,我只係一個微電影影后嚟啫!」


高海寧降呢博攞「女配」


而一直多產的高海寧亦有三項提名,分別憑《婚姻合伙人》角逐視后及「最受歡迎女角色」,憑《金宵大廈》入圍「最佳女配角」。被問到對哪個獎項較大信心,她說:「覺得『女配』會有少少機會,因為《金》劇口碑好,我演嘅媽咪角色受歡迎,如果大家投票就集中投我『女配』視后就未係時候,睇好李施嬅同惠英紅。」


另外,劇集《丫鬟大聯盟》將於12月30日播出,趕得切「尾班車」入選,主角洪永城與湯洛雯獲提名男、女主角。另一主角黃心穎依然「被放棄」,就算有份參演《牛下女高音》,但於整份候選名單中「消失」。


陳山聰唔恨開齋 望袁偉豪贏視帝


視帝之爭各有捧場客,當中三位《鐵探》袁偉豪、姜皓文及黃智賢大戰兩位《白色強人》馬國明與郭晉安,《解決師》王浩信與《金宵大廈》陳山聰亦呼聲甚高。特別的是洪永城除了以《丫鬟大聯盟》提名視帝外,還獲提名「最受歡迎電視男角色」等三獎,叫「四飛」成為男藝人提名大贏家之一。


陳山聰今年手執三項提名,他受訪時坦言入行26年、於無綫效力19年才首次做男主角,更是「處男」入圍視帝,感到相當開心:「頭先出門口前,太太講咗啲好感動嘅說話,話我已經係佢心目中最佳男主角,叫我繼續努力。(邊個係最大對手?)袁偉豪喺《鐵探》表現好好,見證住佢嘅努力,當時佢要節食、減肥、跑步我都有陪佢,希望佢攞!我今年唔得咪下年,下年唔得咪再下年囉!」


拉票時,山聰與施嬅如《金宵大廈》中Coco與阿蕭上身般拖手上台,問是否有信心奪拍檔獎時,他說:「希望今年有機會,呢套劇講前世、今生,我哋係憑四個角色角逐呢個獎。」


李佳芯獲放生:唔會咁絕嘅!


藝人李佳芯與田蕊妮早前被指發表政治言 論而遭雪藏,但同獲「放生」入圍台慶頒獎 禮!阿田以《她。她。她的少女時代》角逐視 后,李佳芯則以《白色強人》角逐視后及 「最受歡迎電視女角色」。


李佳芯被問到有份提名會否感意 外?她說:「就算係(指被雪)都唔會咁 明顯,唔會咁絕連提名都唔畀嘅,都 係意料之內。」至於視后之爭, 她直言睇好惠英紅、田蕊妮、 陳煒、李施嬅以及高海 寧, 視帝心水則 是黎諾懿。


林凱恩「叫兩飛」爆喊


《愛.回家》情侶檔林凱恩與周嘉洛今年大豐收,獲兩項提名的凱恩拉票時有不少同事力撐,突然感動爆喊,她說:「好開心可以夢想成真!多謝無綫將我由一個小妹妹,變成被多人認識!人生第一次有咁嘅成績,係個好大嘅肯定!」周嘉洛則獲四項提名包括「飛躍進步男藝員」等,但問到攞獎信心,他說:「其實每次上台都覺得未夠班,再過多十年八年先」


麥美恩攞獎就結婚?


麥美恩、許文軒、戴祖儀與 鄧智堅憑節目《粵港粵㜺鬼》入 圍角逐「最受歡迎電視拍檔」, 現場宣布一刻,麥美恩與許文軒 的緋聞被擺上枱!被問當晚若攞 獎會否求婚,他隨即面露尷尬, 只笑不答, 麥美恩即打圓場: 「人人話我有旺夫相,如果真係 攞獎就……」現場立即起哄叫兩 人結婚,又將兩人擠在一起,搞 到她緊張得頸部泛紅!


「飛躍」爭女主角張曦雯自認未夠班


張振朗今年以《包青天再起風雲》角逐視帝,但同時與周嘉洛、羅天宇、丁子朗及黃庭鋒爭奪「飛躍進步男藝員」獎,身份相當尷尬。同樣有份角逐視后的張曦雯及湯洛雯亦同一命運,與小花江嘉敏、林凱恩及鄧佩儀齊齊角逐「飛躍進步女藝員」獎。


張曦雯受訪時直言對入圍視后感意外:「都唔知點解!自己真係唔夠班!(入圍『飛躍』又尷唔尷尬?你超班喎!)唔會,我上年都係首年參加頒獎禮同提名『飛躍』,依家都係一個獎都冇,唔會尷尬,我入行六年,拍劇只係三年,楊明都提名咗六年先拎獎,咁我好似唔夠班提名『飛躍』喎!」湯洛雯受訪時表示有提名已經很開心,不會尷尬:「都唔係以攞獎為目標,當自己贏咗!」


張振朗亦指獲觀眾認同比起獎項更重要:「我希望啲劇集可以順順利利出街!(視帝睇好邊個?)我嘅提名係忠心耿耿嘅展昭,支持嘅一定係包大人(譚俊彥)」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!