掃呢頁CODE去手機

2019年12月24日 星期二

【抗暴●專訪】料好勝林鄭民望跌穿20「好無癮」 田北俊:冀北京明白特首有兩個老闆 __,林鄭,特首,田北俊,

朱永倫攝
記者 許偉賢反修例衝突長達半年後仍然持續,北京與林鄭至今拒在撤回修例外作讓步,反之將風波看成香港出現的深層次矛盾,似認定解決經濟問題,香港便會平靜,「 ...






記者 許偉賢



反修例衝突長達半年後仍然持續,北京與林鄭至今拒在撤回修例外作讓步,反之將風波看成香港出現的深層次矛盾,似認定解決經濟問題,香港便會平靜,「我覺得今次唔得囉!」田北俊指今次反修例者包括不少中產及較富裕階層:「佢哋唔係為咗錢去表達訴求,係為公義同政府唔理市民訴求。」他也認為回歸以來「一國」力量越來越大,「兩制」力量卻越來越細,才令市民反應如此大,深層次矛盾顯然屬政治範圍。



田指,就算林鄭有派糖紓解民困等經濟舉動,也無助市民重拾對政府的信心,始終最重要仍是解決兩大政治問題,重啟政改外,應該設立獨立調查委員會,「警民衝突,我哋要解決㗎喎,還市民公道好,還警察公道都好,示威者同警察兩邊都要查。」他批評林鄭欲以檢討委員會代替,「檢討係檢討乜啫?唔通仲檢討成唔成立獨立調查委員會呀?⋯⋯檢討又冇權查嘅,唔通你搞完出嚟,以為拖多幾個月,市民就會忘記呢件事咩?」



商界不覺林鄭尚在政治方面「話到事」

「商界唔覺得今時今日,林鄭仲喺政治方面話到事囉。」田以「好慘」形容仍然留任的林鄭:「佢而家個民調評分仲低過(任何)前特首,低過20分,似佢咁好勝嘅人,我諗佢好無癮。」指市民若對特首失去信任,政府實在難以推出任何政策,「咁你其實係累死晒其他局長,個別局長有啲可能係做得幾啱。」



他預計施政癱瘓至少延至明年立法會換屆前,「如果佢(林鄭)管治到2022年,自己都寸步難行啦,佢亦都做得好辛苦,因為無論你幾盡力都好,市民對你冇好感,就算你做咗好嘢,都會打個折頭」;以往特首萬人簇擁,田相信今後無人會專登「黐」特首,「黐埋你度,又唔慌有咩好」,並指商界除咗「睇」北京風向,也「睇」市民意向,「好多商界都係好精,如果你呢個特首,行出街成日俾人噓,我都費事黐埋你度啦」。



批評建制派「一吹雞即歸隊」令施政更弊

田不忘批評部份擔任人大與政協的商界向中央反映意見時太過「識做」,「只講入面覺得啱嘅意見」,認為建制派「一吹雞即歸隊」的作風惹市民不滿,也可能令施政更弊,更甚是令一些精英拒入建制,不願參選,「如果選到,你一吹雞就要歸隊,講嘢又話唔得嘅,我點解要同你做呀?我真係得閒無嘢做呀?」長遠更影響建制陣營的議政質素及公信力。



朱永倫攝 田北俊批評建制派「一吹雞即歸隊」,令施政更「弊」。朱永倫攝 田北俊批評建制派「一吹雞即歸隊」,令施政更「弊」。朱永倫攝
田北俊指林鄭「好勝」,料民望跌穿20分,相信對方亦會感到「好無癮」。朱永倫攝

田北俊指林鄭「好勝」,料民望跌穿20分,相信對方亦會感到「好無癮」。朱永倫攝

鍾意就快D Share啦!