網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月11日 星期三

【倒數2日】36歲C君後日娶老婆 星級兄弟姐妹團晒冷開會 __,C君,

IG圖片
農夫成員C君(鄭詩君)將於後日結婚,與拍拖4年的港台DJ黃天頤拉埋天窗,踏入大日子倒數,昨晚一對準新人與兄弟姊妹團開大會,包括拍檔陸永同太太、蕭正楠、 ...




農夫成員C君(鄭詩君)將於後日結婚,與拍拖4年的港台DJ黃天頤拉埋天窗,踏入大日子倒數,昨晚一對準新人與兄弟姊妹團開大會,包括拍檔陸永同太太、蕭正楠、容羨媛,還有唐詩詠和舊愛洪永城,兩人再見亦是朋友,不過,洪永城就冇帶現任女友梁諾妍出席聚餐。



由於C君和洪永城剛踏入36歲,眾人為兩位壽星補祝生日,唐詩詠送上日本蜜瓜蛋糕祝賀C君,在IG Story貼合照並寫道:「佢喜歡『最秀』,有一個最秀嘅老婆,再送佢最秀日本蜜瓜蛋糕,好好好好好好好好食。」而陸永的老婆亦上載開大會相,預祝一對新人:「#明天之後 #鄭生鄭太」



而《東張西望》主持容羨媛就玩踢爆:「鄭黃聯婚兄弟姊妹團!#班兄弟威脅我 #接新娘唔可以玩得太盡 #如果唔係以後唔做我訪問 #無辦法 #為咗好姊妹嘅幸福 #失業就失業 #恭喜鄭生鄭太 #鄭C君 #黃天頤 #難得咁人齊想你早啲黎」。



IG圖片 唐詩詠送上日本蜜瓜蛋糕(IG圖片) 唐詩詠送上日本蜜瓜蛋糕(IG圖片)
大家為C君和洪永城補祝生日(IG圖片)

大家為C君和洪永城補祝生日(IG圖片)
星級兄弟姊妹團(IG圖片)

星級兄弟姊妹團(IG圖片)

鍾意就快D Share啦!