網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月5日 星期四

岑麗香:搬入2千萬豪宅 岑麗香想追多個B __,岑麗香,

岑麗香搬入2千萬豪宅。藝人岑麗香與老公強強結伴出席好友廖碧兒舉行的晚宴,提到廖碧兒講明不醉無歸,香香說:「唔得,呢排少飲咗,因為忙屋企嘅嘢,間唔中都會 ...




岑麗香搬入2千萬豪宅。


藝人岑麗香與老公強強結伴出席好友廖碧兒舉行的晚宴,提到廖碧兒講明不醉無歸,香香說:「唔得,呢排少飲咗,因為忙屋企嘅嘢,間唔中都會享受吓。(兩公婆會一齊飲酒?)會呀,間唔中慶祝開心事。」提到有指她為囝囝鋪路入名校,搬去逾2千萬的干德道豪宅,她說:「係搬咗。(層樓係買?)唔好講呢啲啦。」隨即轉移話題講工作:「我聽日就開工啦,要拍電影,係關於打拳嘅,好彩我個角色唔叻打拳,但都要練習。」


她又透露這是產後首個工時較長的工作,問到可會掛住囝囝?她說:「會呀,所以要心理準備,依家要練習同囝囝分開,同埋練習同佢Facetime,等佢慣咗喺電話見到我。(到時得強強一個湊?)屋企都有人幫手,好彩囝囝個個都肯黐,好乖,可能都仲係8個幾月。」她透露電影預計拍一、兩個月,拍完就會開拍劇集《BB來了2》,幸好聖誕、新年都會放假。問到工作忙碌豈不是沒有時間追多個BB?她說:「依家想三人世界先,都想追多個,但要遲啲先。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!