掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

【31歲生日】何雁詩胸襲壽星女吳嘉熙 蔡思貝:講嘢似跑馬咁趕 __,何雁詩,吳嘉熙,蔡思貝,

今日是Cheronna(左三)的31歲正日生日。
何雁詩笑言胸襲壽星女Cheronna。(蔡思貝IG截圖)娛圈工作讓人感覺爾虞我詐、博上位勾心鬥角,尤其上位小花更要爭取表現,不過凡事都有例外,好似蔡思 ...




何雁詩笑言胸襲壽星女Cheronna。(蔡思貝IG截圖) 何雁詩笑言胸襲壽星女Cheronna。(蔡思貝IG截圖)

娛圈工作讓人感覺爾虞我詐、博上位勾心鬥角,尤其上位小花更要爭取表現,不過凡事都有例外,好似蔡思貝、賴慰玲、吳嘉熙(Cheronna)、陳瀅、何雁詩及陳嘉寶(Anjaylia)等,她們差不多同期出道,又一齊拍過劇、互相見證大家步入人生不同階段,她們話題自然比較多!



今日是Cheronna的31歲正日生日,蔡思貝在IG貼出6女大合照,原來她們相約飯聚,買了一個聖誕老人的蛋糕為壽星女Cheronna慶祝,蔡思貝留言:「冇錯,就係呢班朋友。今日大家講嘢好似跑馬咁趕, 好多嘢要update,好好笑。」




鍾意就快D Share啦!