網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月30日 星期一

35年前《新紮師兄》已見偉仔實力 劉嘉玲:仲升緊呀 __,偉仔,劉嘉玲,梁朝偉,

嘉玲自詡投資眼光準,35年前已睇中偉仔,最重要現在仲升緊。
35年前《新紮師兄》已見偉仔實力劉嘉玲:仲升緊呀嘉玲自詡投資眼光準,35年前已睇中偉仔,最重要現在仲升緊。劉嘉玲出席公司上市活動,一向有買樓投資的她, ...




35年前《新紮師兄》已見偉仔實力 劉嘉玲:仲升緊呀

嘉玲自詡投資眼光準,35年前已睇中偉仔,最重要現在仲升緊。

劉嘉玲出席公司上市活動,一向有買樓投資的她,表示十幾廿年前香港地產市道好,但明白每樣事到一個情況會回落,亦有心理準備,雖然有投資服裝、酒莊及其他生意,不過暫未有回報賺錢,仍學習中,更笑謂會以上市為目標,可能定位太遠,不過認為做一個品牌要從細節開始。她說:「我參加過各大品牌活動,日本有些百年老店要有工匠精神,敬敬業業,做好每個細節,消費者同市場先會有信心。」

問到最大投資?嘉玲表示是自己身體。當笑問不是老公梁朝偉?她說:「我只是幫佢手。(老公是潛力股?)我一早發現,三十年幾前已發現,證明我投資眼光真係好準確,他在《新紮師兄》已經睇到他的實力,仲升緊呀!」



嘉玲連日在社交網分享玩燒槍、親近大象的片段,她說很喜歡大自然同綠色的地方,亦覺得年紀漸大,身邊好多人病倒或離世,感覺生命很脆弱,所以要珍惜當下,不要想得太遠,因為計劃趕不上變化,反而要開心、健康和正面一點。她說:「我好鍾意大象,好有力量同吉祥,所以見到大象,希望得到一點能量畀我這次是我第二次燒槍,第一次玩燒槍在俄羅斯,睇戲睇得多,但我好想試,每拎起槍會驚,開過第一槍就不會驚,我眼界OK㗎!打到三份一,原來槍手要好冷靜,連呼吸都要輕力一點。」




鍾意就快D Share啦!