掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

楊千嬅:跟千嬅鬧交唔過夜!丁子高3大原因絕不出軌 __,丁子高,楊千嬅,

丁子高同千嬅結婚10年,仍然好恩愛。丁子高親自揭開與老婆楊千嬅不吵架之謎,他說:「結婚十年冇鬧交係冇可能,但唔嚴重,我唔開心、嬲,大家就即刻散開,我會 ...




丁子高同千嬅結婚10年,仍然好恩愛。


丁子高親自揭開與老婆楊千嬅不吵架之謎,他說:「結婚十年冇鬧交係冇可能,但唔嚴重,我唔開心、嬲,大家就即刻散開,我會落公園行開吓。我覺得發脾氣去討論一件事,只會傷感情。我哋係唔會冷戰,問題唔會隔過夜,因為冷戰愈長愈傷感情,好無謂。(嬲嘅時候點解決?)點樣都好,發脾氣一定唔啱,大家會講Sorry,有時佢講、有時我講,有時件事並唔係重點,態度唔好就仲衰,夫妻唔好將面子放到好大,咁係好傻。」他指雙方都知道對方底線,認為有底線不是壞事:「如果愛佢,佢有100條底線都唔會覺得麻煩。」


唔成熟嘅人先會


提到千嬅自信他絕不會出軌,丁子高笑了笑說:「出軌呢啲事唔會喺我身上發生,我都100%相信丁太唔會出軌!」他明白出軌會傷害家庭、傷害事業,更不想傷害在兒子心目中的爸爸形象,並進一步剖析男人出軌的原因:「出軌嘅人唔關年紀大細,出軌係一件幾小朋友嘅事(意指唔成熟),係只愛自己、只掛住自己感受嘅人(先會做),如果一個人成熟係會尊重同愛家人,我會交換角色去睇,如果老婆出軌我會點呢?」至於錢方面都由他管,他解釋每月公司有會計師向千嬅匯報財政狀況,證明他們錢銀來往亦十分均真。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!