掃呢頁CODE去手機

2019年12月3日 星期二

【望天下太平?】荷蘭叻孖秀姑韓國賀69歲生日 嘆香檳賞紅葉 __,秀姑,黃杏秀,

陳百祥(阿叻)早前多次出席撐警聚會,自言「六十九奔七」的阿叻,堅持「我唔知、我唔識、我唔信、我睇唔到、唔關我事」信念去撐藍絲,之不過每個人政見不同。今 ...




陳百祥(阿叻)早前多次出席撐警聚會,自言「六十九奔七」的阿叻,堅持「我唔知、我唔識、我唔信、我睇唔到、唔關我事」信念去撐藍絲,之不過每個人政見不同。



今日阿叻踏入69歲,他跟老婆黃杏秀日前到韓國旅行,朋友在當地為他連續3日舉行生日party,不乏美酒佳餚,他們昨晚到韓國一間club舉行派對,開了六支煙花香檳,秀姑更送上香吻,恩愛如昔,今日有報道指阿叻生日願望是希望香港早日康復、天下太平。





秀姑送上香吻給老公陳百祥。 秀姑送上香吻給老公陳百祥。
他們開了6支香檳。

他們開了6支香檳。
今日阿叻踏入69歲。

今日阿叻踏入69歲。
今早二人又出發去欣賞紅葉。

今早二人又出發去欣賞紅葉。
有報道指阿叻生日願望是希望香港早日康復、天下太平。

有報道指阿叻生日願望是希望香港早日康復、天下太平。

鍾意就快D Share啦!