掃呢頁CODE去手機

2019年12月13日 星期五

金盈:放低8年新聞工作!前無綫主播金盈轉型斜槓族 __,無綫,金盈,

前無綫新聞主播金盈從事8年新聞工作。前無綫擔任新聞主播金盈(Liz),入行8年從事新聞工作,8月離開無綫後,便轉型做「斜槓族」(自由工作者),任職誇媒 ...




前無綫新聞主播金盈從事8年新聞工作。


前無綫擔任新聞主播金盈(Liz),入行8年從事新聞工作,8月離開無綫後,便轉型做「斜槓族」(自由工作者),任職誇媒體工作,大家認識她的,可能限於幕前的甜美笑容,但真身其實高挑甜美,私下更是甜品高手,轉型幕前亦大有發圍機會。


8年來面對凝重的新聞工作,Liz其實都試過遇到很多有趣事,她表示一次「驚險」經歷:「一次報道天氣,因為係直播,夾喺我件衫個咪跣落嚟,當時又唔可以執個咪,又唔敢大動作郁,後來等到個畫面轉去世界天氣時,唔使見樣,我咪即刻執咪,仲要將個聲線放大啲,平衡番個聲音,呢種執生技巧,真係好難忘,所以都好想將呢啲應變功夫去同大家分享吓!」


轉變了工作範疇,生活毋疑變得悠閒,開始注重養生,Liz坦言生活節奏沒有以前般忙:「以前返電視台,要輪更,返夜嘅話收工都半夜,試過連續一個月冇真正放假,相對健康亦冇咁好,依家作息正常番,就會慢慢注重養生,閒時我會整吓嘢食,仲會上堂學整麵包、甜品、住家菜,雞、魚都鍾意煮,以前帶返公司嘅飯盒我都會自己整!」


愛做菜的Liz,除住家菜以外,甜品都是其喜好,今次想跟大家分享是「懶人包」甜品,便是自制豆腐花。她稱:「都市人咁忙,買材料去整都唔易,但豆腐花材料係好方便,去藥房買食用石膏粉,加生粉、豆漿就得,好簡單,仲可以用燜燒杯整,冇乜難度,個個都做到!」Liz撚手菜不少,而她的私家試食員,便是他的男友Jeff,大有口福的他嚐盡女友的「製成品」,試後感當然讚不絕口,問留住男友個心,係要先留住男友個胃?她笑說:「哈哈...可能係嘅,但我哋一齊呢個因素未必係主要!(佢讚不絕口?)佢其實對食冇乜要求啫!」


場地:Truffle House(松露屋)
首飾:Les Nereides(Macau)
化妝、髮型:Tiffany Ting

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!