掃呢頁CODE去手機

2019年12月15日 星期日

安心事件潛水8個月黃心穎返港爆喊「未諗過轉行」 __,黃心穎,

黃心穎昨日返港,面對現場半百傳媒,當被問到近況時,忍不住爆喊。
黃心穎昨日返港,面對現場半百傳媒,當被問到近況時,忍不住爆喊。黃心穎昨日早上約7時多從香港機場禁區步出,現場有半百傳媒守候,心穎甫見記者已眼濕濕,受訪 ...






黃心穎昨日早上約7時多從香港機場禁區步出,現場有半百傳媒守候,心穎甫見記者已眼濕濕,受訪時更邊落淚邊說:「大家好,好耐冇見,我好開心,因為我終於返到屋企,我好想趁呢個機會去多謝啲人,好多朋友、好好嘅同事,尤其係我屋企人,辛苦晒佢哋,甚至乎有啲唔係好識嘅人,佢哋都會send message同留言,畀咗好多力量我今日企喺度。」



黃心穎今年4月被《蘋果》獨家踢爆,與人夫許志安在車廂偷食,二人立即宣佈停工。 黃心穎今年4月被《蘋果》獨家踢爆,與人夫許志安在車廂偷食,二人立即宣佈停工。
爆出「安心偷食」後,《蘋果》今年4月底在美國洛杉磯國際機場發現黃心穎包到實落機。

爆出「安心偷食」後,《蘋果》今年4月底在美國洛杉磯國際機場發現黃心穎包到實落機。
避走外地8個月的黃心穎,昨日於早上7時多,從機場禁區走出時已眼濕濕。

避走外地8個月的黃心穎,昨日於早上7時多,從機場禁區走出時已眼濕濕。


心穎(中)由兩名無綫的經理人護送到停車場。

心穎(中)由兩名無綫的經理人護送到停車場。
黃心美昨日鬼祟現身,於門外讓記者拍攝後即火速上樓陪心穎。

黃心美昨日鬼祟現身,於門外讓記者拍攝後即火速上樓陪心穎。
馬國明與佘詩曼等一班好友前晚出席一位燈光師的60大壽壽宴。微博圖片

馬國明與佘詩曼等一班好友前晚出席一位燈光師的60大壽壽宴。微博圖片

心美現身陪妹妹

早前有報道指心穎改名轉行做地產,心穎坦言:「未諗過!」她解釋:「首先我冇改名,亦都冇轉行。」有指心穎遭廣告客戶及無綫索償而要賣樓還債,心穎表示:「喺呢件事發生後,有好多傳聞,我唔再回答喇。」是否返無綫拍劇?她坦言:「工作上嘅嘢冇聽過,樓嗰啲已經完成咗。」今次逗留幾耐?心穎亦未有正面回應:「要見咗屋企人先,sorry!」其後,心穎由家姐黃心美的經理人護送到停車場坐上白色七人車離開,之後七人車駛入油塘鯉灣天下。約5分鐘後,家姐黃心美身穿白色衞衣及帽現身,於門外讓記者拍攝後火速上樓,至早上11時,黃心穎經理人及助手離開,而心美隨後出現,問到與心穎討論了甚麼?眼紅紅的心美表示:「唔答喇。」隨即上樓繼續陪伴心穎。

另外,馬國明回應傳媒是否得知心穎返港消息時表示:「冇回應,謝謝。」馬國明自回復單身後一直專心工作,上月他偕唐詩詠到新加坡出席「星和頒獎禮」獲封視帝,日前角色又入圍《萬千星輝頒獎典禮2019》最佳男主角,前晚他與佘詩曼等好友出席一位燈光師的60大壽壽宴,看來他已走出情傷。

採訪:黃曉妍、唐琛悠

攝影:黃曉程、朱志聰、林賓尼



【負評一面倒】網民睇死難翻身

李德理:睇片唔知以為佢先係受害者,真係香港奇聞。

鹿島条野:無論搞生意定打工,你邊行都搵唔到食。

Jojo LXn:喺呢行幾努力都好,都冇辦法清除黑歷史,每次訪問只會舊事重提,永遠上不到高




鍾意就快D Share啦!