網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月13日 星期五

【9個月速散】吳浩康稱不配做男友 36G崔碧珈寸講大話扮上進 __,吳浩康,崔碧珈,

「為何你會前來道別…是否一種考驗…擇日再講…但願你當作行善」,失戀有時不用擇日,根據非正式統計,情侶分手高峯期是每年的聖誕節及情人節前夕,36歲歌手吳 ...




「為何你會前來道別…是否一種考驗…擇日再講…但願你當作行善」,失戀有時不用擇日,根據非正式統計,情侶分手高峯期是每年的聖誕節及情人節前夕,36歲歌手吳浩康(Deep)昨日接受訪問時,還說聖誕節要跟36G女友崔碧珈(Anita)放假慶祝,怎料昨晚崔碧珈忽然自爆「分訊」!



她在IG唏噓稱二人疑未能互相包容導致分手收場,更自言是一個重視感情的人,認為兩個人相處要互相包容,而不是要改變對方,「離開可能是一個新的開始」,希望明年他們各自加油,而吳浩康今早於IG大方承認分手。



吳浩康先感謝崔碧珈:「感恩和你一起的時間,我會好好珍惜亦有一件非常難忘的記憶,喺呢段時間裡面,可能我未能夠盡一個好男朋友的本份,因為我放了太多時間於工作而忽略了你,亦自知有不足,而不配為你的男朋友,我相信如果當我能有能力照顧好你之時,男人必需要有事業有能力。」



他亦暗示自己未能做到崔碧珈「理想男友」的要求,他希望日後有能力,就可以有緣與崔碧珈再一起走,「照顧好你,我衷心祝福你」,洪卓立及曾樂彤亦回應加油emoji表示支持。



之不過這段「深情文」反而惹前度崔碧珈反撃,崔碧珈先踩場到吳浩康的IG:「你想扮上進?講得咁漂亮,多謝你繼續說謊,我哋之間從來唔係因為工作,我哋都同居一年,亦唔係能力,唔好感恩,大話精,睜開眼睛説謊,你幾時有放好多心機喺工作?」最後崔碧珈在個人IG動態tag吳浩康,指責他講大話扮上進。



今日《蘋果》分別聯絡過吳浩康與崔碧珈,了解兩人分手原因,兩人均以WhatsApp回覆,吳浩康表示:「冇乜嘢回應了!謝謝!」而崔碧珈則寫:「唔係因為工作,佢從來工作上冇因為咁而忽略我,我哋同居左一年,時間見面上係冇問題嘅,但因為咩事,私人事情唔多加回應了,多謝大家關心。」





吳浩康今早承認與36G崔碧珈分手。(IG截圖) 吳浩康今早承認與36G崔碧珈分手。(IG截圖)
崔碧珈中午寸吳浩康講大話扮上進。(IG截圖)

崔碧珈中午寸吳浩康講大話扮上進。(IG截圖)
崔碧珈先踩場到吳浩康的IG,揭穿「浪漫謊言」。(IG截圖)

崔碧珈先踩場到吳浩康的IG,揭穿「浪漫謊言」。(IG截圖)

鍾意就快D Share啦!