掃呢頁CODE去手機

2019年12月17日 星期二

胡曦文(前名胡敏珊):男友過晒關等結婚 胡曦文講明唔生B __,胡敏珊,胡曦文,

胡曦文話遲早都會結婚。商界美女胡曦文(前名:胡敏珊)出席慈善晚宴,擔任愛心大使的她除了為晚宴獻唱《幸運是我》,更捐出一隻旗下法國品牌手錶作慈善拍賣,希 ...




胡曦文話遲早都會結婚。


商界美女胡曦文(前名:胡敏珊)出席慈善晚宴,擔任愛心大使的她除了為晚宴獻唱《幸運是我》,更捐出一隻旗下法國品牌手錶作慈善拍賣,希望傳遞幸福,認為施比受更有福。


講到聖誕節,她指要陪伴男朋友與他的家人到潮州旅行歎地道潮州菜。問到與男友家人同遊會否有壓力?她笑說:「唔會,去過喇,好開心。(家長都見埋幾時拉埋天窗?)遲早都拉埋,佢已經過晒關,只係差我哋幾時得閒,同埋搵多啲錢,搞個盛大嘅婚禮,大家都已經好了解。(求咗婚?)求過好多次,唔係都唔唔會咁公開講。(諗住生BB?)唔生喇,之前成立咗個慈善基金就係想幫助多啲小朋友,我哋都係瀟灑嗰種,想做多啲嘢,幫多啲人,生BB好大責任。」


胡曦文對男友身份保持神秘,不願透露他的名字,她說:「佢係圈外人,喺澳洲長大嘅華人,從事金融業,為咗我已經搬咗嚟香港生活,大家認識咗好耐,係呢兩年開始好親密,我終於有人要喇,係緣分,哈哈。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!