掃呢頁CODE去手機

2019年12月29日 星期日

老婆冇麻醉順產誕B女 林子善:母親偉大令我喊到變豬頭 __,林子善,

B女出世,林子善大讚母愛偉超乎常人,老婆不用麻醉50分鐘內完成整個分娩過程。
老婆冇麻醉順產誕B女林子善:母親偉大令我喊到變豬頭B女出世,林子善大讚母愛偉超乎常人,老婆不用麻醉50分鐘內完成整個分娩過程。林子善與老婆董佩欣結婚2 ...




老婆冇麻醉順產誕B女 林子善:母親偉大令我喊到變豬頭



B女出世,林子善大讚母愛偉超乎常人,老婆不用麻醉50分鐘內完成整個分娩過程。

林子善與老婆董佩欣結婚2年,今年報喜老婆佗B,今日凌晨終於宣佈當爸了。子善先在ig story上載為妻女打氣及集氣片段,隨後貼上囡囡照片,留言:「媽咪超級無敵勁...冇麻醉順產分娩😱 極速0至10度50分鐘小乖乖出世🤗 由懷孕到小乖乖出世成個過程歷歷在目 長大後可以唔錫爸爸但一定要錫媽咪😘😘😘 #母愛真偉大 #超乎常人」。雖然已是凌晨,但大批網民及圈中好友,包括胡定欣、張寶兒、陳敏之、袁偉豪、莊思敏、傅嘉莉等第一時間留言祝賀。

林子善為妻女打氣集氣。
林子善為妻女打氣集氣。



興奮過後,子善再在fb留言:「未能回覆各位再次多謝咁多位嘅擔心母女平安。超能老婆50分鐘內完成整個分娩過程,去到最後話唔用無痛分娩當堂眼都突埋出嚟 母親嘅偉大令到我變成豬頭哭成涙人 多謝咁多位嘅集氣,東區醫院嘅助產士同姑娘嘅專業我終於睇到,亦多謝羅醫生一直支持太太順產🙏🏾」。

日前「鐵馬家族」成員已為子善妻女打氣。

日前「鐵馬家族」成員已為子善妻女打氣。



鍾意就快D Share啦!