掃呢頁CODE去手機

2019年12月12日 星期四

周柏豪:陪太太開刀生B爆喊 周柏豪恨追個仔 __,周柏豪,

周柏豪獎太太再生。歌手周柏豪到新城電台宣傳及為勁爆頒獎禮拉票,初為人父的他表示已習慣湊女生活,感覺上拍劇更辛苦,並指女兒都算易湊,他表示女兒尚未改名, ...




周柏豪獎太太再生。


歌手周柏豪到新城電台宣傳及為勁爆頒獎禮拉票,初為人父的他表示已習慣湊女生活,感覺上拍劇更辛苦,並指女兒都算易湊,他表示女兒尚未改名,暫時只叫她「囡囡」,會再問風水師傅意見,他說透露擇日開刀,最緊要旺媽媽!他又謂陪太太入手術室後,更覺得女人好偉大:「佢開住個肚仲話冇問題,仲安慰番我叫我唔好嚇親醫生,因為我一坐低就喊,覺得個心好痛!女人真係好堅強,依家覺得男人更加唔應該投訴,我會做好本分!」


問如何獎勵太太?他笑言獎太太再生,最理想是有大女和細仔。有傳他在清水灣買下豪宅獎勵老婆,他表示是上年的事,價值四千萬,問老婆生B後會否加碼獎勵?他說:「休息吓先,再努力工作!(財政大權都交畀太太?)佢叻計數,所以畀晒啲嘢佢管理,咁我要用錢嘅話都可以話事,其實佢冇咩要求,令我更加想送嘢畀佢。」


鍾意幫囡囡換片


他直言每日都掛住女兒:「每日工作完都想快啲返屋企,依家要出長Trip都唔考慮住。(有冇幫BB沖涼?)有!我最鍾意換片,陪月幫個女換片佢就喊,我換佢就唔喊,我當然感受過個女爆嘢出嚟,但唔覺得核突,雖然成手有啲似蟹粉小籠包,但知道佢係出自自己身體,依家又接返啲嘢,好溫暖。」


台慶頒獎禮叫「三飛」


他在新劇《多功能老婆》的演技,獲總監製陳寶華讚賞,他多謝對方一直提點:「開咗個群組,寶華會幫我哋補習,接戲情緒會好啲。」至於TVB《萬千星輝頒獎典禮2019》公布入圍名單,他提名三個獎項「最佳男主角」、「最受歡迎電視男角色」和「最受歡迎電視歌曲」,他指對音樂獎項較有信心:「視帝真係冇信心,我係新嘅演員,有好多出色嘅前輩,今年好多部劇好有趣,遇到好劇本同歌曲已好開心,獎項係送畀團隊同支持我嘅人。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!