網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月31日 星期二

曾國祥:曾國祥明示唔生BB:唔好搞呢啲嘢! __,曾國祥,

結婚冇耐啫,咁快下決定?藝人曾國祥與太太王敏奕(Venus)今日約2點離開醫院,兩人甫見記者均笑容滿面,表現友善。素顏的Venus戴上口罩,曾國祥更打 ...




結婚冇耐啫,咁快下決定?


藝人曾國祥與太太王敏奕(Venus)今日約2點離開醫院,兩人甫見記者均笑容滿面,表現友善。素顏的Venus戴上口罩,曾國祥更打趣跟老婆說:「你除低個口罩啦,唔係以為你有咗!」提及他們近月頻頻出入醫院,問到是否媽咪身體不適?他說:「係呀,媽咪嚟Body check,就係因為身體最近有啲變化,所以先要不斷嚟check,但都冇乜大礙。」並指爸爸曾志偉亦有來醫院但已離開。


新一年將至,講到新年願望,他表示:「希望大家身體健康,開開心心。」問到今晚除夕打算如何慶祝?他說:「今晚一家人食飯,因為佢(Venus)聽日生日,所以預祝生日。(有冇諗住生bb?)唔好搞呢啲嘢(媽咪冇催你哋咩?)媽咪好free!」他更自爆已買了生日禮物給太太,在旁的Venus聽到一臉驚訝,更忍不住吓一聲。臨離開兩人亦祝在場記者新年快樂!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!