掃呢頁CODE去手機

2019年12月21日 星期六

【狗仔出更】張曦雯玩轉嘉年華 自爆手震掟公仔贈友人囡囡 __,張曦雯,

 採訪、攝影:梁繼光
近日忙開劇的張曦雯,昨晚難得不用開工,約了兩位高妹好友到中環嘉年華耍樂,同行還有一位小妹妹,她們進入後先周圍逛了一會,小妹妹對每種機動遊戲都好有興趣, ...




近日忙開劇的張曦雯,昨晚難得不用開工,約了兩位高妹好友到中環嘉年華耍樂,同行還有一位小妹妹,她們進入後先周圍逛了一會,小妹妹對每種機動遊戲都好有興趣,一行四人更往鬼屋探險,分坐兩架車,張曦雯陪小妹妹同坐一架車先入去,她們表現興奮,看來鬼屋內不夠驚嚇。張曦雯和小妹妹玩完出來,兩人竟躲到一個欄杆後,原來準備撲出突擊嚇小妹妹媽咪及另一女伴,有巿民發現張曦雯時上前集郵,她都親切答應。



其後,張曦雯跟友人又到了玩攤位遊戲,齊齊掟飛鏢,小妹妹期待可以得到掟中的毛公仔,張曦雯非常盡力去掟,雖然最後未能贏得大公仔,但都有小公仔收穫,小妹妹開心的捧着走,一臉滿足的笑容,玩得好開心。張曦雯今日回覆傳媒時說:「噚晚同行係我以前做model嘅朋友,小朋友係其中一個朋友囡囡,我由細睇到佢大,咁啱有時間約埋去玩,小妹妹好想掟公仔,我唯有盡力,唔想令佢失望,掟時手都震埋,好大壓力,唔想佢唔開心。」



採訪、影攝:梁繼光



張曦雯昨晚約友人到中環嘉年華玩耍。 張曦雯昨晚約友人到中環嘉年華玩耍。
張曦雯教朋友囡囡射起來嚇她媽咪。

張曦雯教朋友囡囡射起來嚇她媽咪。
張曦雯朋友囡囡入鬼屋探險。

張曦雯朋友囡囡入鬼屋探險。
張曦雯玩攤位遊戲時表現興奮。

張曦雯玩攤位遊戲時表現興奮。
張曦雯希望為友人女兒到公仔獎品。

張曦雯希望為友人女兒到公仔獎品。
 大家玩得好開心。

大家玩得好開心。

鍾意就快D Share啦!