掃呢頁CODE去手機

2019年12月27日 星期五

【多圖】梁凱寧相約舊同事歡度聖誕 短褲黑絲打扮超搶鏡 娛樂,梁凱寧

前無綫新聞主播梁凱寧(Maggie)在9月初宣布離巢後作多方面嘗試,先到斯里蘭卡當義教,之後再擔任香港開電視節目《開嚟見我》主持,更獲母校浸會大學邀請 ...




前無綫新聞主播梁凱寧(Maggie)在9月初宣布離巢後作多方面嘗試,先到斯里蘭卡當義教,之後再擔任香港開電視節目《開嚟見我》主持,更獲母校浸會大學邀請,回學校擔任客席導師。雖然已經離開TVB三個月,但Maggie都趁住聖誕節與一眾舊同事慶祝佳節,相當熱鬧!

















Maggie於25日聖誕節在IG Post出一系列聖誕聚會的照片,寫道:「冬甩妹妹好可愛,冇做同事都要繼續做朋友。#裸辭的勇氣 #一齊經歷前路茫茫 #好彩各位都已搵到新工作 #外面世界很大 #冬甩鐘意睇電視天氣報告但對真人報天氣冇興趣」。眾人打扮都充滿聖誕氣氛,穿上紅色針織衫的Maggie,配搭短褲和黑絲,加上甜美的笑容,相當搶鏡!
































































來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!