網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月17日 星期二

與千嬅鬥戲搵監製求救! __,楊千嬅,

朱晨麗與千嬅合作,感謝對方帶她入戲。
與千嬅鬥戲搵監製求救!朱朱於熱播劇《多功能老婆》中的角色性格活潑,不時打扮得花姿招展,有別於過往所演:「今次係新挑戰,都幾享受,令到朱晨麗有更加多嘅可 ...




與千嬅鬥戲搵監製求救!

朱朱於熱播劇《多功能老婆》中的角色性格活潑,不時打扮得花姿招展,有別於過往所演:「今次係新挑戰,都幾享受,令到朱晨麗有更加多嘅可能性!記得以前同對手對戲,我會喺屋企做定功課,但今次就同監製陳寶華一齊做功課,佢任何時間都歡迎同我喺電話研究角色。」

對於首次與前輩楊千嬅及陳煒合作演好姊妹,朱朱不諱言甚有壓力,幸好她們性格開朗,故三人很快熟絡起來:「啱啱入劇組好陌生,好難投入角色,但佢哋會令我好舒服咁釋放出嚟,好多時到現場先知咩事,但千嬅都鍾意現場對戲嘅火花,搞笑得來都感性。」






鍾意就快D Share啦!