掃呢頁CODE去手機

2019年12月22日 星期日

【獨家】和理非北上遇打壓 識泛民政客被起底 迫簽悔過書 __,泛民,

廣告人的陳小姐(化名),今年8月北上過關時的經歷,令人感到白色恐怖籠罩,她說:「入境時被叫入房扣查,房內見到好多後生嘅香港人等候,然後一個個被帶入房, ...






廣告人的陳小姐(化名),今年8月北上過關時的經歷,令人感到白色恐怖籠罩,她說:「入境時被叫入房扣查,房內見到好多後生嘅香港人等候,然後一個個被帶入房,到我入房時就先查我手機,要我刪除遊行照片同VPN App,之後個官員就問我識唔識某一位政治人物,我就答『識但唔係好熟』,之後佢望住電腦好冷靜講,『某年某月某日有個聚會,有幾個人,你都有出席,你哋應該係好朋友!』」



由於工作需要,陳小姐仍不時要北上工作,過關時間中都會被關員抽查,要確認她有簽過悔過書後才放行,為此她表示非常無奈,惟求助無門。



另一同樣從事廣告業的讀者黃先生(化名),自言做的並非甚麼敏感行業,但最近他跟同事因工作需要到上海、深圳工作,也遇到當局無理對待。今年8月時他曾到上海,當時入境尚算順利,「當時成功過關,純粹問過我點解咁耐無返大陸,依家又返嚟,其實我都係幾年無返啫。」



直至近期,黃先生要再到深圳工作,但回鄉卡已過期,於是申請快證續期,「畀咗600幾蚊整,攞證當日自助機出唔到張卡,要去櫃台問,最後話原來唔批張證,退返錢畀我,但要收我150蚊手續費。」

黃先生說:「我問職員拒絕原因,佢就答我話『我都唔知,係當局唔批畀你,如果你要問,可以寫張聲明書,不過答唔答係佢嘅自由。』」黃先生只能無奈離開。



自今年6月香港發生反送中運動,內地開始封殺香港消息,早前各個關口都嚴查港人手機,要刪除相關照片及影片才放行。黃先生雖然有參加大型示威遊行,後期亦有幫忙支援抗爭,例如派文宣、做哨兵等,但由始至終他沒有被捕,亦未曾被警截查抄身份證。



「我唔算好前線,就算做哨兵都係中間或後面做Backup,企係側邊街坊咁,好多時連Gear都無。」以他所知,自己亦無被藍絲影相放上網起底,所以至今他都不信內地當局掌握他抗爭的證據。



「我相信唔係有我資料而唔批,我諗會唔會係呢個敏感期,某一個年齡層嘅人全部都篩選唔批呢?」黃先生30歲左右,既不是現屆大學生,又不是從事敏感行業,被內地拒絕於門外,令人摸不着頭腦。



廣告業界及很多況人不時要北上工作,過關被扣留、查手機,時有聽聞,黃先生指行家都會先刪除示威相關照片和影片,甚至索性帶另一部手機過關。立法會議員楊岳橋對上述兩個個案感到十分震驚,尤其國安似乎已跨境在香港執法,竟對泛民政治人物,以及其身邊朋友偷聽甚至追蹤,這是完全超越法規的行為,「如果一個身家清白嘅人,尤其係和理非你都要斷然拒絕,其實你係拒絕緊200萬港人,甚至更多。中共一方面宣傳大灣區有好多機遇,另一方面又打壓香港人北上自由,係散播緊白色恐怖,令經常來往中港兩地嘅人擔驚受怕,同埋比緊壓力啲僱主。」



本報記者





-----------------------

屬於香港人的移民攻略

立即登入【全球樓行】

Dream House零距離




鍾意就快D Share啦!