掃呢頁CODE去手機

2019年12月24日 星期二

江若琳:結婚一周年 蕭潤邦送碌木畀江若琳 __,江若琳,蕭潤邦,

Sweet!藝人江若琳與蕭潤邦結婚一周年紀念,廿四孝老公親自下廚慰勞太太,認真唔話得。貴為「生煎王」唔係浪得虛名,入廚當然有一手,見佢煎扒又有龍蝦真係 ...




Sweet!


藝人江若琳與蕭潤邦結婚一周年紀念,廿四孝老公親自下廚慰勞太太,認真唔話得。貴為「生煎王」唔係浪得虛名,入廚當然有一手,見佢煎扒又有龍蝦真係好豐富,仲預備埋香檳真係夠情調又浪漫。江若琳在社交網發文甜文,表示:「貶(眨)下眼1年啦,他是我人生的快樂力量來源,你永遠超出100分,都係個(嗰)句,我人生做得最岩既(啱嘅)事係嫁俾(畀)你,哈哈 I love you!至於我有咩週(周)年禮物,佢送左(咗)碌木俾(畀)我,佢話祝佢太太老如松柏,我竟然覺得好浪漫。一週(周)年快樂,蕭氏的浪漫之道,今晚大廚親自下廚。糯米糍(貓)都要參與。」


而蕭潤邦亦有發文,表示:「結婚一年了,我會永遠是你的粉絲同老公,好快十年,好快廿年,好快八十年,到時我地(哋)百幾歲再約定下世結多獲婚啦,今世愛盡D(啲)。」江若琳深受感動,留言:「你講下世我想喊。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!