掃呢頁CODE去手機

2019年12月10日 星期二

【唔係收兵】唔認同胡鴻鈞拍拖 蔡思貝再三強調係好朋友 __,胡鴻鈞,蔡思貝,

被記者不斷追問,蔡思貝都強調同胡鴻鈞只係好朋友。
【唔係收兵】唔認同胡鴻鈞拍拖蔡思貝再三強調係好朋友被記者不斷追問,蔡思貝都強調同胡鴻鈞只係好朋友。蔡思貝今日出席劇集《踩過界ll》造型,思貝表示唔想嚇 ...




【唔係收兵】唔認同胡鴻鈞拍拖 蔡思貝再三強調係好朋友

被記者不斷追問,蔡思貝都強調同胡鴻鈞只係好朋友。

蔡思貝今日出席劇集《踩過界ll》造型,思貝表示唔想嚇親大家,所以無帶哨牙牙套出嚟,劇情之後會交代她變靚,不過佢反而想繼續醜,因為是角色特徵,但考慮到觀眾可能想有新鮮感,所以作出改變,正如她由師爺變大律師。

另外,監製對思貝說將會有7頁紙對白的法庭戲,而且好多專業用詞,所以佢要在這方面落功夫,聖誕假期要做功課,期待接受挑戰。最近她和胡鴻鈞被爆秘密撻著,而胡鴻鈞更口快快認愛,她表示無聽到,強調大家只是好朋友。問是否了解中?她說只是一班好朋友一齊玩,覺得對方唱歌好好聽。問到有否發展機會?她稱明年大半年要拍《踩過界ll》,要專心溫習劇本。追問胡鴻鈞是否追求她?她重覆說大家只是好朋友,提到她不認愛會傷害對方,思貝堅持說是好朋友,將來拍拖會在社交平台公布。

再問是否擔心被人誤會「收兵」?思貝指出所有人也因工作而傳緋聞,有火花才有新聞當宣傳。問及另一個緋聞男友余德丞是否降級?她說一向也是好朋友兼好拍檔,期待與他再合作拍旅遊節目。




鍾意就快D Share啦!