掃呢頁CODE去手機

2019年12月4日 星期三

余德丞:余德丞玩兩敗俱傷 戴祖儀:呢世都唔信男人 __,余德丞,戴祖儀,

余德丞認為玩遊戲唔係為咗結局,與配合戴祖儀的《娛樂大家》,成功上位。TVB遊戲節目《娛樂大家》當中的「狼人殺宮廷版」經過多個星期試驗及磨合,一眾「娛樂 ...




余德丞認為玩遊戲唔係為咗結局,與配合戴祖儀的《娛樂大家》,成功上位。


TVB遊戲節目《娛樂大家》當中的「狼人殺宮廷版」經過多個星期試驗及磨合,一眾「娛樂家族」成員愈玩愈精彩,網友表示有余德丞(Dickson)、戴祖儀、郭子豪及陸浩明幾個高手玩遊戲是必睇元素,最新一集更相當好睇,結局意想不到!


醒目仔Dickson被抽中做刺客王,率令何雁詩、謝東閔及嘉賓吳浩康「殺人」,Dickson一反正常玩法,破格第一Round已經自跳「皇帝」,雖然不被多數人相信,但他成功估中反應最大的林穎彤(Bella)是「真皇帝」,並發動刺客王功能帶走Bella,成功兩敗俱傷。


遊戲一直進行,何雁詩及吳浩康先後被殺,只剩下謝東閔一個刺客,正當以為壞人一方應該敗陣,但予人「蠢蠢地」感覺的謝東閔竟隱藏到最後,連「高玩」戴祖儀都估不到是他,並豪言:「如果謝東閔係刺客,我呢一世都唔信男人!」引來全場大笑!到最後戴祖儀及譚嘉儀自相殘殺,謝東閔的壞人一方獲勝,當戴祖儀知道全程被騙後,一臉難以置信非常傷心,但觀眾就睇得相當過癮。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!