掃呢頁CODE去手機

2019年12月16日 星期一

林秀怡受惠黃色經濟圈 __,林秀怡,

林秀怡直言「靜一排」,但就否認遭打壓。
林秀怡、谷祖琳與兩個女兒昨日在圓方出席首映,有指林秀怡因政治取向被無綫打壓,不過她否認被打壓:「係靜咗一排,近排公司都少開劇,𠵱家我自 ...




林秀怡、谷祖琳與兩個女兒昨日在圓方出席首映,有指林秀怡因政治取向被無綫打壓,不過她否認被打壓:「係靜咗一排,近排公司都少開劇,𠵱家我自己拍下YouTube、多咗返餐廳幫手。」她坦言餐廳生意有受社會運動影響:「多謝大家嘅愛戴,生意好咗。」提到香港人習慣分顏色生活,她即說:「喺社會嚟講,呢種風氣未必太健康,唔知會維持幾耐呢種顏色生活,希望快啲完結,快啲平息。」



谷祖琳將與父母、老爺奶奶一行十多人去旅行。 谷祖琳將與父母、老爺奶奶一行十多人去旅行。

谷祖琳透露會與家人出埠過聖誕:「父母同老爺奶奶,次次十幾人一齊去,因為有老人家,所以唔揀好凍地方,陽光海灘。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!