掃呢頁CODE去手機

2019年12月19日 星期四

娛美人:後生女波波胸大勁煩惱 畀媽媽捉去睇醫生 __,

真係誇張!「後生女」黃凱儀(波波)憑無綫J2台節目《#後生仔傾吓偈》而為人認識,性格開朗的她,視「食玩瞓」為人生最大樂事。黃凱儀英文名叫Krysell ...




真係誇張!


「後生女」黃凱儀(波波)憑無綫J2台節目《#後生仔傾吓偈》而為人認識,性格開朗的她,視「食玩瞓」為人生最大樂事。黃凱儀英文名叫Krysella,但暱稱「波波」明顯更受歡迎,她解釋「波波」的由來:「幾年前開始拍片上網,可能Krysella讀起嚟累贅同難記,所以條片上網後,留言出現咗『波波』呢個名,開頭諗唔係叫我呀嘛?網民話個名襯我,咁其實我都知咩事,佢哋要咁嗌,我都接受。(唔介意?)都覺得好記,我係玩得嘅人,冇所謂。(事實你真係有料?)係特徵嚟,冇法,係媽咪遺傳,我姨媽身材最勁!真心就算我依家瘦咗都冇影響,所以某程度都係萬幸嘅。」


最鍾意食雞翼


不過,波波不會將身材看得太重,更曾經為之煩惱:「我懷疑食得激素多,比平常人早少少發育,早到阿媽要帶我去睇醫生,睇吓係咪正常!」為何覺得與激素有關?她笑言可能與瘋狂愛吃雞翼有關,由細到大雞翼都是她的最愛,之前到名古屋拍節目,連掃超過30間雞翼店:「去試邊間最好食,一日食三十幾隻,好誇張,但我都唔厭!」


比唔起麥明詩馮盈盈


忙於幕前工作的她,去年決心繼續學業,修讀商科副學士學位,她承認受《後》三位主持麥明詩、馮盈盈與陸浩明影響:「佢哋讀書叻、轉數快,我唔係擦鞋,係認真,發現同佢哋講嘢,自己入面乜都冇,就算唔同三個比,只係同班『後生仔』比,都覺得自己究竟做緊啲乜!佢哋好有目標,知道要乜,我淨係食玩瞓,兩年就咁虛度光陰,所以決心再讀書,搵自己想做嘅嘢做好佢。」


場地:THE WAVE


Profile
年齡:21歲
身高:1米60
嗜好:跳舞、演戲、打機、拍片

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!