掃呢頁CODE去手機

2019年12月1日 星期日

孫儷:鄧超屋企增添小生命 孫儷慌張:怎麼辦 __,孫儷,鄧超,

原來係講緊~內地藝人鄧超同孫儷稱得上係模範夫妻,佢哋結婚9年育有一子一女,呢日孫儷喺博突然宣布屋企再添新成員,仲留言話:「我滿腦子都是這可怎麼辦」!一 ...




原來係講緊~


內地藝人鄧超同孫儷稱得上係模範夫妻,佢哋結婚9年育有一子一女,呢日孫儷喺博突然宣布屋企再添新成員,仲留言話:「我滿腦子都是這可怎麼辦」!


一個月前孫儷就喺朋友嘅農場攞咗啲雞蛋返屋企,小朋友話想睇吓會唔會孵出雞仔,結果就擺咗啲雞蛋喺度等徒,點知上到尋日早上,就有一隻小雞仔破殼而出,面對住一堆隨時孵出雞仔嘅蛋,孫儷頭都大埋諗緊究竟點算好?最後都係聰明嘅小朋友諗到辦法,就係將啲雞仔送返去農場,事件就咁完滿解決。其後孫儷晒出小雞破殼而出嘅影片,貫徹佢搞笑作風形容雞仔為:「生日2019.11.30.射手座,血型不詳,男女不詳,生父生母不詳,養父養母鄧超孫儷。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!