網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月28日 星期六

王大陸:狠飛韓星女友?王大陸聖誕攬台妹照曝光 __,中國,王大陸,

明嘅,BodyLanguage嘅嘢。台灣男星王大陸緋聞多多,坊間一直盛傳佢同韓國30歲女星姜漢娜拍拖,今年5月王大陸就被拍得喺上海與神秘女子約會,仲喺 ...




明嘅,Body Language嘅嘢。


台灣男星王大陸緋聞多多,坊間一直盛傳佢同韓國30歲女星姜漢娜拍拖,今年5月王大陸就被拍得喺上海與神秘女子約會,仲喺酒店共度一夜,當時有指女方為姜漢娜。緋聞言猶在耳,鏡頭一轉,姜漢娜上月去韓國綜藝節目《RUNNING MAN》時,忽然自曝今年結束咗一段戀情,雖然她當下表示情傷已經恢復,不過提到失戀時依然失落!而另一主角王大陸就被爆出聖誕前席攬女斷正,皆因佢嘅好友、台灣設計師盧南君晒相,唔覺意大爆王大陸疑似撻着新台妹女友Ivy,王大陸仲從後攬實女方纖腰,低調插旗。


盧南君喺社交網晒出多張合照,其中就見到王大陸孖實好友柯震東出動,身邊仲多咗佢新緋聞女友Ivy,王大陸唔單止公然出手搭住Ivy膊頭合照,喺大堆頭大合照中佢更加從後環抱對方,攬女斷到正,唔通今次真係走唔甩?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!