掃呢頁CODE去手機

2019年12月26日 星期四

陳庭欣:雙喜臨門!陳庭欣大露背攬男友閃爆慶祝 __,陳庭欣,

恭喜晒!無綫咪神陳庭欣(Toby)同過億男友楊振源(Benny)第二年一齊過聖誕,而12月25日仲係Benny生日,雙喜臨門,咁就梗係要好好慶祝啦!佢 ...




恭喜晒!無綫咪神陳庭欣(Toby)同過億男友楊振源(Benny)第二年一齊過聖誕,而12月25日仲係Benny生日,雙喜臨門,咁就梗係要好好慶祝佢 ...




恭喜晒!


無綫咪神陳庭欣(Toby)同過億男友楊振源(Benny)第二年一齊過聖誕,而12月25日仲係Benny生日,雙喜臨門,咁就梗係要好好慶祝佢哋Book咗間望到海景嘅餐廳撐枱腳,Toby着上大露背Bling Bling長裙高貴又性感,兩人喺聖誕樹前攬住合照,真係夠晒「閃」呀!


Toby就話:「從去年的聖誕節🎄開始,每年的12.25對我來說多了一份意義 = 生日+ Xmas💞!」有網民見佢哋Sweet,留言話「以為求婚添」,有人仲趁機催婚,Benny就以一個心心眼emoji回應,咁幾時有好消息宣布呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!