掃呢頁CODE去手機

2019年12月23日 星期一

去柬埔寨慈善探訪 森美獲小粉絲送畫冧爆 __,森美,

森美(中)與仁美清叙主席程瑤(左)一起到柬埔寨作慈善探訪,森美更大受當地小朋友歡迎。
去柬埔寨慈善探訪 森美獲小粉絲送畫冧爆森美(中)與仁美清叙主席程瑤(左)一起到柬埔寨作慈善探訪,森美更大受當地小朋友歡迎。近日仁美清叙舉辦「童心助學柬 ...




去柬埔寨慈善探訪 森美獲小粉絲送畫冧爆

森美(中)與仁美清叙主席程瑤(左)一起到柬埔寨作慈善探訪,森美更大受當地小朋友歡迎。

近日仁美清叙舉辦「童心助學柬埔寨」,森美以慈善大使身份,與主席程瑤一起前往柬埔寨作慈善探訪,程瑤說:「剛好嗰幾日我哋同森美喺柬捕寨做商演,所以特別情商森美做慈善大使,佢一口答應!今次真係要多謝森美同客戶鼎力支持,工作之餘都可以幫助有需要嘅人,希望佢哋長大後都可以幫助有需要嘅人,將呢份愛心承傳下去。」

程瑤(左)與森美即席向當地學生示範玩「扯鈴」。
程瑤(左)與森美即席向當地學生示範玩「扯鈴」。
眾人又送小禮物給一班學生預祝聖誕節。

眾人又送小禮物給一班學生預祝聖誕節。

其間,一行人到當地學校探訪,除準備了小禮物送給學生預祝聖誕節外,程瑤與森美更即席示範玩「扯鈴」,後者還發揮幽默本色,大受當地學生歡迎。程瑤大爆森美於當地已有女粉絲,她說︰「森美真人好感性,我哋去探訪學生上堂嘅時候,我老公介紹森美畀學生認識,點知過咗陣,有個女仔送咗幅自畫圖畫畀森美,我見佢一收到後即刻泛起好開心嘅笑容,仲搭住個女仔同佢親切合照。」森美則表示︰「我收到禮物當然開心,估唔到喺柬埔寨都有粉絲,我哋同學生玩咗簡單遊戲同送小禮物,希望佢哋過得開心,能夠讀更多書,改變佢哋嘅生活。佢哋嘅生活同一啲發展中嘅國家一樣,因為家境貧困,無法接受正常教育。」




鍾意就快D Share啦!