掃呢頁CODE去手機

2019年12月10日 星期二

舞台劇新丁錢嘉樂喪爆肚 黃智雯接得住 娛樂,錢嘉樂,黃智雯

嘉樂發功,智雯頂唔頂到呀?藝人錢嘉樂與黃智雯為無綫節目《娛樂大家》錄影,二人正為下月公演的舞台劇《今晚打老虎》排練,嘉樂表示面對舞台經驗豐富的羅冠蘭、 ...




嘉樂發功,智雯頂唔頂到呀?


藝人錢嘉樂與黃智雯為無綫節目《娛樂大家》錄影,二人正為下月公演的舞台劇《今晚打老虎》排練,嘉樂表示面對舞台經驗豐富的羅冠蘭、演藝畢業的楊詩敏及黃智雯,自己絕對是新人,故懷住謙卑心情學習,更說:「我入面要唱歌,記對白都未搞得掂。(有冇爆肚?)少少,導演潘嘉德搵我都唔想我一字一句照稿讀,羅冠蘭唔鍾意㗎,但都要接受我,尋晚排練時佢將我啲爆肚位剔晒,之後叫我唔好再加,驚演出時接唔到。」


而智雯被問到可接到嘉樂的爆肚對白?她笑說:「都接到,我平時鈍啲啫,但一上台就嚟料,我覺得早兩日喺慈善節目都表現得幾好。」


此外,嘉樂對於老友陳小春宣布太太懷第二胎,他表示已向對方求證:「佢懶巴閉咁,依家係『大春』真係勁嘅!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!