掃呢頁CODE去手機

2019年12月23日 星期一

為戴靚靚珠寶性感示人 余香凝禁飲水避免上廁所 __,余香凝,袁詠儀,靚靚,

余香凝扮公主要戒粗魯。
為戴靚靚珠寶性感示人余香凝禁飲水避免上廁所余香凝扮公主要戒粗魯。余香凝(Jennifer)早前出席高級珠寶品牌活動,為戴靚靚珠寶少有地性感示人,笑言有 ...




為戴靚靚珠寶性感示人 余香凝禁飲水避免上廁所

余香凝扮公主要戒粗魯。

余香凝(Jennifer)早前出席高級珠寶品牌活動,為戴靚靚珠寶少有地性感示人,笑言有公主的感覺,會提醒自己避免粗魯,更會禁飲水避免上廁所,笑言:「因為我驚去廁所,洗手除低隻戒指就唔見咗,所以全日只係飲幾滴濕吓口。」

Jennifer笑言學生時期曾送手鏈給「心上人」媽咪,媽咪亦早為她儲定金器,不過自認沒桃花運的她說:「媽咪有買定龍鳳鈪,留畀我同妹妹做嫁妝,不過我應該冇咁快戴到啦,之前有玄學師傅贈言,話我呢幾年冇桃花!」寄情工作的Jennifer,笑言可母女檔接工作:「早排我同媽咪、妹妹去希臘旅行,人人都話媽咪keep得好好,好似家姐咁,可以3姊妹接代言,我可以做媽咪的經理人。」






鍾意就快D Share啦!