網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月4日 星期三

【醜事連篇】票站影相疑犯法 __,

今年11月 被寸丟臉
2005年9月 英文太差小春為《殘酷一叮》任評判聽不懂英語,黃子華幫手解圍,小春不忿:「英文唔好唔得呀?你咁樣鄙視我嘅?」子華神回:「向你解釋就係鄙視 ...






2005年9月 英文太差

小春為《殘酷一叮》任評判聽不懂英語,黃子華幫手解圍,小春不忿:「英文唔好唔得呀?你咁樣鄙視我嘅?」子華神回:「向你解釋就係鄙視你,咁問你攞貼士咪打劫你?」





2016年7月 政見失言

陳小春就中國和南中國海周邊其他國家之間主權爭議,揚言「你搞我南海,我搞你加勒比海。」但加勒比海並無任何部分之主權,屬於任何南中國海周邊其他國家。



2016年9月 撐何君堯

陳小春在立法會選舉時,公開支持以獨立候選人身份參選的何君堯,更稱是被何君堯的「人格魅力」折服,所以幫他拉票,兩人在片段當中一起大叫「撥亂反正」。



今年5月 盲撐送中

陳小春被問是否支持《逃犯條例》修訂時,回答稱「我唔識講」,但又說已參與聯署,之後他又在Ig貼文聲稱:「寧願收番被阿爺管治,都唔要你班打靶仔阻住我。」



今年11月 被寸丟臉

陳小春在上周日區議會選舉日,將選票照上載微博,涉在票站拍照違反《選舉條例》,網友以《取消資格》揶揄,填詞人梁芷珊暗寸,指歌詞的「惹人生厭」原是「繼續丟臉」。




鍾意就快D Share啦!