掃呢頁CODE去手機

2019年12月20日 星期五

宋熙年:目標世界級包租婆 宋熙年想做木村鄰居 __,宋熙年,木村,木村拓哉,

Sarah心郁郁想做木村鄰居~回復自由身的宋熙年(Sarah)為節目走訪東京,介紹當地樓市及文化,有幸到木村拓哉的「王宮」門外朝聖,為一嘗當萬人迷鄰居 ...




Sarah心郁郁想做木村鄰居~


回復自由身的宋熙年(Sarah)為節目走訪東京,介紹當地樓市及文化,有幸到木村拓哉的「王宮」門外朝聖,為一嘗當萬人迷鄰居的滋味,笑言已睇中幾街之隔的廉價單位。現時澳洲已有物業的她,寄望繼續努力工作,與老公陳智燊密密賺、在不同地方買樓收租。


宋熙年今年7月約滿無綫離巢,以自由身工作,閒時與陳智燊於網上頻道拍生活片,甚受網民歡迎。近日她接拍香港開電視節目《宜居住遊行》,專程到日本東京取景,介紹當地文化及樓市走勢,僅第三次到日本的她,不諱言逐漸愛上這個地方。


王宮效應樓價貴


受早年福島核洩漏事故影響,Sarah選擇生仔後才與老公首次踏足日本,當時已被東瀛文化所吸引,估不到今次有機會到當地拍攝。Sarah透露參觀了當地10個單位,其中一間位於惠比壽的三層豪宅,市價二千多萬港元,已被一位日本明星買入,另一間則位於目黑區,與型男木村拓哉的豪宅僅相隔兩條街,她說:「間屋好有空間感,感覺好新穎,隔兩條街嘅樓價都差好多倍,我有興趣,都叫做係木村鄰居呀!我哋仲去埋佢屋企門口,嗰度叫『木村王宮』,佢令到成區格調同樓價都升晒,特別係佢間屋冇乜窗,聽聞以前好多人當嗰度係景點。」


Sarah向老公提起在當地置業的念頭,惟被勸退:「始終對日本唔算好熟悉,反而悉尼或英國係首選,佢都諗緊喺英國入市,我本身就喺悉尼有層樓收租,希望之後可以喺唔同地方都有物業」


自由身收入穩定


談到稍後的工作大計,Sarah坦言離開舊公司後,一直收入穩定:「離開咗反而發揮空間大咗,自由身咗5個月都好開心,之前好多想法可以去嘗試,依家會長遠去諗,再擴大個團隊,嚟緊想同老公籌備拍節目,之後賣畀香港唔同嘅平台,主題可以講唔同地方生活、親子、教英文等,呢個係2020年上半年嘅目標,希望實行到。」


場地:The Stadium
服裝:MAJE
髮型:Nicole Yip @ II Hair & Nail
化妝:Sammy Lam

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!