掃呢頁CODE去手機

2019年12月4日 星期三

郭羨妮:做功課母女齊喊 郭羨妮想提早送阿女出國 __,郭羨妮,

Sonija將來會送阿女到加國升學。藝人郭羨妮(Sonija)出席升學分享活動,雖然女兒只是小一,但早未出世前已計劃出外升學:「諗住走番我以前條路,我 ...




Sonija將來會送阿女到加國升學。


藝人郭羨妮(Sonija)出席升學分享活動,雖然女兒只是小一,但早未出世前已計劃出外升學:「諗住走番我以前條路,我19歲就過咗加拿大讀書,所以都諗住阿女都係。」


不過,Sonija經歷之前一晚陪阿女做功課發生的大件事,令她即認真考慮應否提早帶阿女返加拿大讀書:「因為之前停咗課幾日,要追番啲課程,平時都有6、7樣功課,今次8、9樣兼要2個課文默書,搞唔掂,都預咗唔合格,見到阿女做到崩潰,我話不如唔好做,佢又話唔得,本來佢要諗嘅功課,我惟有幫佢諗等佢寫,最後連同佢默書都趕唔切。」她見到阿女邊喊邊做功課好心痛:「我想阿女開心,原本佢鍾意體操同跳舞,但都只夠時間畀佢跳舞,學校又要佢學一樣樂器。(是否好無奈?)做媽咪好無奈又好大壓力,我又唔可以Hurt到佢,自己都爆炸,要走入廁所喊兼冷靜下。」


問到老公對提早送女兒去讀書可有共識?Sonija表示:「對佢都冇太大分別,因為佢都要返內地拍嘢,我同阿女喺香港定加拿大都一樣,唔同係坐多幾個鐘頭飛機,反而係自己要放低晒香港嘅嘢同阿女喺加拿大,呢樣係自己要考慮嘅。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!