網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2019年12月15日 星期日

黎小田逝世:蝴蝶伏椅上唔走 霍汶希哭別恩師黎小田 __,霍汶希,黎小田,

霍汶希表示黎小田是她的恩師,大讚對方是一位音樂奇才。音樂人黎小田肺癌病逝,終年73歲,今晚在世界殯儀館設靈。英皇老闆楊受成和高層霍汶希(Mani)傍晚 ...




霍汶希表示黎小田是她的恩師,大讚對方是一位音樂奇才。


音樂人黎小田肺癌病逝,終年73歲,今晚在世界殯儀館設靈。英皇老闆楊受成和高層霍汶希(Mani)傍晚到場前來致哀,二人更到後堂瞻仰遺容,半小時便離開。眼紅紅的Mani步出露堂後受訪,她稱:「黎小田都係我恩師,佢帶我入行,佢好提攜後輩,我哋公司每個新人都會先帶畀佢睇,等佢畀吓意見。(最後見面?)小田哥死前一星期,詳情唔講啦,但佢好安詳,佢離世覺得好惋惜,佢係一位音樂奇才!」


有關靈堂內情況,Mani指很平和,但最特別是見到一隻黑色有白點的蝴蝶,由傍晚5點幾到依家都未走,伏在椅上,她說:「我哋成班朋友圍住佢Say Bye Bye。(喪禮儀式?)呢個要問家屬,但我就有為佢諗經,希望佢一路好走!」


而其他圈中好友亦相繼到場,包括陳敏之、胡諾言、麥潔文、江華、莊思明、關寶慧、樂易玲、陳欣健、黃翊、張德蘭夫婦和薛家燕兒子及媳婦等。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!