掃呢頁CODE去手機

2019年12月6日 星期五

黎小田逝世:薛家燕拭淚悼念黎小田:佢之前話身凍手凍 __,薛家燕,黎小田,

薛家燕好唔捨得黎小田。資深音樂人黎小田(Michael)早前病逝,無綫今晚於電視城錄影特輯《創造經典:永遠懷念音樂巨匠黎小田》以紀念對方,黎小田生前好 ...




薛家燕好唔捨得黎小田。


資深音樂人黎小田(Michael)早前病逝,無綫今晚於電視城錄影特輯《創造經典:永遠懷念音樂巨匠黎小田》以紀念對方,黎小田生前好友也有參與錄影,當中包括薛家燕、余安安、柳影虹等,家燕以全身黑色打扮到場,拍照時也強顏歡笑,難掩哀傷。


現場放有一本名冊,讓嘉賓寫上留給黎小田最後的說話,家燕寫上:「Dear Michael,你是我的心肝寶貝,Love Nancy家燕。」家燕簽完名冊後,跟余安安及柳影虹擁抱,柳影虹安慰家燕說:「你唔好喊,你一喊我又會喊。」


見家燕頻頻拭淚,接受訪問時也不斷哭泣以及用紙巾拭淚。問到家燕心情平復未?她嘆氣地說:「其實Michael走咗之後,我都難過咗咁多日,可能一下子接受唔到,再加上喺網絡上見到好多當年同佢合作嘅片段,佢亦喺唔同訪問之中講對我嘅睇法,令我更加難過(係咪會協助小田家人辦身後事?)係。識咗佢幾十年,好唔捨得,多謝佢答應咗我同我做《流行經典50年》呢個節目,大家都見到,我哋每次出嚟都好開心,舊年佢同我講佢有啲攰,好似唔舒服,想唔做,我叫佢唔好,睇番咁多歌手出來唱歌做得好好,我好感動佢陪我一齊做咗咁耐,佢跟住望住我話咁好啦,你話點就點,我依家諗番當時佢係咪已經身體唔舒服而冇同我講。(你幾時知佢有病?)4月份佢同我講,佢心口有啲唔舒服,隻手同個身都會凍,佢成日拖住我隻手話凍,我仲同佢講我着低胸都唔凍同佢講笑,問佢係咪其實想拖我隻手,陳敏之都話係囉,佢又冇出聲。唉!諗番真係好難過,佢真係好錫我,好多謝佢幫我做呢個咁經典嘅節目。(好多時候陪住佢?)係,次次見佢都好開心,可能佢唔畀我擔心,佢係一個好叻同成功嘅音樂家,貢獻好大,係一個好好拍檔。(佢其實係咩癌?)我尊重佢屋企人,唔提佢嘅病係點,總之佢走得好安詳。(佢有冇遺願?)冇,好多人都陪住佢一齊走,我相信佢係感覺到。(佢嘅仔仔返咗嚟?)係一直陪住佢,Michael都開心。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!