掃呢頁CODE去手機

2019年12月26日 星期四

陳百祥:有雪落真好!阿叻秀姑去北海道歎「霸王餐」 __,秀姑,阿叻,陳百祥,黃杏秀,

阿叻同杏姑真識歎!圈中模範夫婦陳百祥(阿叻)和黃杏秀日前到北海道歡度了一個白色聖誕。阿叻稱今次之旅好開心:「原本話呢個時間嗰邊冇雪落,點知我哋去度又落 ...




阿叻同杏姑真識歎!


圈中模範夫婦陳百祥(阿叻)和黃杏秀日前到北海道歡度了一個白色聖誕。阿叻稱今次之旅好開心:「原本話呢個時間嗰邊冇雪落,點知我哋去度又落大雪喎,所以好開心!」原來秀姑每年都會出外遊玩,今次她選了北海道,適逢有朋友在當地開了餐廳,所以大班朋友可前往捧場,又可享受當地的按摩,真係歎到暈!


阿叻笑言:「我哋都4﹑5年冇去北海道,今次幾家朋友都話嚟呢度,日日都有人請食飯,都唔使畀錢!」現年69歲的阿叻將「奔七」,他稱:「年紀唔係問題,我哋都係吃喝玩樂,同埋陪秀姑,有得開心就開心,到農曆年會再搵地方消遣!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!