掃呢頁CODE去手機

2019年12月22日 星期日

【黑到黐底】網上發功被鬧爆唔要臉 黃心穎助養愛犬又離世 __,黃心穎,

黃心穎連日來網上發功「試水溫」都被網民鬧爆。
【黑到黐底】網上發功被鬧爆唔要臉黃心穎助養愛犬又離世黃心穎連日來網上發功「試水溫」都被網民鬧爆。肖蛇喺狗年犯太歲的黃心穎黑起上嚟有條路,偷嗒人夫許志安 ...




【黑到黐底】網上發功被鬧爆唔要臉 黃心穎助養愛犬又離世

黃心穎連日來網上發功「試水溫」都被網民鬧爆。

肖蛇喺狗年犯太歲的黃心穎黑起上嚟有條路,偷嗒人夫許志安成為今年十大娛樂新聞之首外,「安心事件」爆煲後敗走美國,潛水8個月後,日前終於返港,雖然她聲稱返港是為了陪家人,但盛傳她一心想復出幕前,搵錢供樓,可惜網友似乎不太受落,紛紛鬧爆小三唔要面!雖然《牛下女高音》反應好,但功勞只屬一班中佬演員,因為她形象繼續停留谷底,連重見天日的劇集《丫鬟大聯盟》,黃心穎都冇份做宣傳。    

黃心穎為了繼續「試水溫」復出,心穎近日再度活躍於社網站,繼早前趷籮晒腿佈置聖誕樹後,昨晚再在限時動態再「發功」悼念助養的狗狗,她以英文寫道:「我已經到達彩虹橋,感謝您一直助養我,我會記住你對我的愛。」莫非想轉軚打動一班愛護動物人士?




鍾意就快D Share啦!